Thursday, June 10, 2010

memories

Do you know what it is?

6 comments:

  1. Zdaje się, że to szablony haftowanych obrazków, które wieszano w kuchniach. U mnie również wywołują masę miłych wspomnień.

    ReplyDelete
  2. Paulino jesteś mistrzem!!! To rysunek po mojej prababci, papier jest już tak kruchy że muszę ten rysunek włożyć w ramę, ale najpierw ja wykonam tę makatkę, nigdy tego nie robiłam ale postaram się, bo to jedyny wzór do którego nie miałam gotowego "wyrobu" ;-) ale fajny jest szczególnie te za krótkie nogi jelenia!

    ReplyDelete
  3. jelonek jest super:-)pasowałby do moich ptaszków, które mam wyhaftowane przez babcię

    ReplyDelete
  4. no myślę że nie będzie z tym problemu :-) może jakis prezent urodzinowy? ale nie ręczę za moje rękodzieło

    ReplyDelete
  5. W najbliższym czasie postaram się zrobić zdjęcia makatek wyhaftowanych przez moją babcię, jej siostry, prababcię. Jest wśród nich moja ulubiona z napisem: "Gdzie kucharek sześć - tam nie ma co jeść";) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. asia, rękodzieło to nie ideał spod maszyny... urodziny soon:-)

    ReplyDelete