Monday, September 27, 2010

this week I love... curiosity

looking for ideas of our new house (in the future of course, but it's good to have some plans, don't you think ;-) I found this agency some years ago and I fell totally in love in everything they made... if you want to see more and find out about the founder  – check their website here
--------------------
szukamy pomysłu na nasz nowy dom, mógłby być taki – chyba wtedy mogłabym już zostać w nim na stałe, zobaczymy :-)
and this project – perfect
-----------------------
myślę sobie, że jeszcze ten projekt... ach doskonałość
and this is founder of Curiosity agency GWENAEL NICOLAS with his family in Milk Deco Magazine, the first house I showed you is his house and here in "not-so-zen scenery"
---------------------
a to "twórca" tego wszystkiego GWENAEL NICOLAS, ze swoją córeczką (publikacja Milk Deco/2009) – bo pierwszy dom, który pokazałam – to ich dom...
a kto jest kim w Curiosity dowiecie się zaglądając tu, nie mogłam oprzec się pokusie umieszczenia tutaj tych słodkich, rysunkowych główek ekipy, ach gdzie nasi ważni pracownicy na eleganckich fotkach zakładowych w odświętnych ubraniach ;-)
-------------------
who is who in Curiosity you can check looking here
and I couldn't resist to a temptation to place this cute drawings of the staff here

5 comments:

  1. Piękne, szczególnie ten trójkątny mi się podoba. Świetna forma. Ale chyba bym się nie odnalazła w takim surowym wnętrzu, a zakłócanie minimalistycznej formy starymi meblami czy kolorowymi dywanikami, to świętokradztwo!

    ReplyDelete
  2. O tym samym pomyślałam, Olu, kiedy zobaczyłam zdjęcia. Ale gdy wyobraziłam sobie, że spaceruję w tych wnętrzach, to poczułam spokój, więc chyba byłoby mi tam dobrze.

    ReplyDelete
  3. Ja też mam odwieczne rozdacie miedzy minimalem skandynawsko-japonskim a wnetrzem z kropkami, zabawkami i naklejkami na scianach. Caly czas mnie nosi to w jedna to w druga strone... Jak znalezc w tym zloty srodek? co wybrac? A zdjecia powyzej robia wrazenie... Kavko jakbym miala taki dom jak Twoj juz bym nic wiecej nie szukała :-) jego zdjecia mam zapisane w folderze "dream home" pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. AE Vintage... zawarła sedno moich wahań i sympatii w swojej wypowiedzi. Ja tak mam jak piszesz te dwa style to moje ukochane, więc myślę sobie że w takim domu j.w po prostu troszkę bym "dołożyła" zresztą oni też mają tam normalne sprzęty, ozdoby, bibelotki mniej niż u innych ale mają - polecam filmik na you tube gdzie można zobaczyć jak żyją ;-) A Paulina ma rację - spokój który tam jest - potrzebny mi - baaaardzo i tak chce mieszkać w przyszłości pozdrawiam Was bardzo

    ReplyDelete