Sunday, October 31, 2010

let's cook... (2)

What beautiful day! So sunny and warm. I dreamed about having sun on my plate and cooked this golden pumpking soup today. So delicious... Try and write what you think of it ;-D. Do you remember my last recipe for very good soupexcellent for this part of the year, too.
----------------------------
Thank you for all your beautiful comments about your favourite month of the year!
and nice links for today: hellosandwich, frankie magazine, unhappyhipsters, and this amazing book
have a great weekned!

10 comments:

  1. ooo zupka musiała być pyszna:)w sam raz na taki cudowny dzień!
    bardzo podobają mi się foremki na muffiny:) kupowałaś je w PL?
    uściski
    Justka

    ReplyDelete
  2. Foremki dostałam od koleżanki, bardzo je lubię, z opakowania wynikało, że kupione w tesco ;-)

    ReplyDelete
  3. Zupa zupą, ale mnie najbardziej zachwyciły zdjęcia! Asia! ale ty masz talent! :)))

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia wspaniałe! Smakowite!
    A co jest w różowej mufforemce? :)

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia... Jak smakowała zupka? Nigdy wcześniej nie posypywałam jej pestkami tylko raczej grzankami. Podoba mi się ten pomysł!

    ReplyDelete
  6. Ana w różowej foremce kumin i gałka, dodałam jeszcze kurkumę, której nie ma na zdjęciu ale daje piękny złoty kolor. Dzięki za miłe słowa - ja też lubię te zdjęcia pozdrawiam "wtorkowo"

    ReplyDelete
  7. Bea, zupa przepyszna, ja też ją czasem robię z grzankami z masełkiem czosnkowym ale tym razem miałam ochotę na chrupiące, prażone pestki dyni, polecam

    ReplyDelete
  8. Widać, że przyrządzane z miłością:)

    ReplyDelete