Tuesday, October 26, 2010

new beautiful day (because of you :-)

Dziękuję Wam wszystkim za komentarze, nie spodziewałam się aż tylu!
Co tam wydawcy – to Wy jesteście najważniejsi w tym procesie! 
A dzisiejszy dzień dzięki Wam był – co tu dużo mówić – piękny!
---------------------
Thank you so much for your support and comments, this day was beautiful because of it
---------------------
zobaczcie te śliczne zabawki robione przez Fairyfolk  /  piękne domy tu, mój ulubiony ten  / zaproszenie na wystawę Everyday Canvas (mojego ulubionego super zdolnego artysty Pawła Kozłowskiego) jeśli ktoś będzie miał możliwość i ochotę w Arty Farty Gallery
---------------------
beautiful toys made by Fairyfolk  /  great houses here my favourite here  / and invitation for an exhibition of polish artist Swanski (Paweł Kozłowski) called Everyday Canvas in Arty Farty Gallery

must see this post of la casita, so interesting, 
thanks alessandra for sharing :-D

7 comments:

  1. :-)
    Kavko, nie wątp w siebie, cudne rzeczy robisz - pełne harmonii, oddechu, prawdy. Twoje ilustracje, Twój dom, Twoje poczucie humoru, patrzenia na świat - wszystko to jest spójne i piękne przy tym.
    Chętnie bym powiesiła u siebie Twoje prace :-))

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo! Z moimi pracami... myślę sobie że może pora na następny giveaway u mnie a jeśli nie uda się w losowaniu :-) to zawsze możemy się "dogadać" pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. It's such a beautiful place, one of my favourite, you can sit down and read the books available there for the public, obviously very interesting art books.
    thanks for linking.
    : )))

    ReplyDelete
  4. I'd like to visit this place some day. Today (thanks to you) I made virtual tour :-D

    ReplyDelete
  5. wow!ten domek jest genialny! przywraca nadzieję,że nie trzeba specjalnie budować strasznie drogiego domu,żeby mieć dizajnerską przestrzeń:)
    na wystawę chętnie bym się przeszła ale za daleko..:/ damn'!
    uściski Kaveczko artystko moja ulubiono;)
    J.

    ReplyDelete
  6. Dobrze, że jest lepiej.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. A ja jakoś przegapiłam poprzedni post i nie miałam okazji Cię pocieszyć :( Fajnie, że już Ci lepiej. Wiem po sobie, jak pomagają ciepłe słowa innych ludzi.
    A co z kalendarzem na 2011?

    ReplyDelete