Tuesday, December 7, 2010

which way?

The end of the year. The time of reflection about what happend and could have happend, but also the time of taking new decisions and new ideas. I hope the following year brings only good things, and every way will be the best... / Koniec roku zawsze nastraja mnie do reflekcji o tym co się zdarzyło ale także myślę o tym co może się zdarzyć wkrótce. Czy wszystkie decyzje będą właściwe, i czy nie marnujemy czasu krótkiego który jest nam dany. No nic mam nadzieję, że bez względu na wszystko nowy rok będzie super, a podjęte decyzje najwłaściwsze...
----------------------------------------
for today: beautiful flat at fotobloo(g),  Little owl fingerless gloves, and Ilona Niemi website – great! I love SNOW so much

3 comments:

  1. świetny obrazek! w oczach dziewczyny widzę optymizm, więc wnioskuję, że będzie dobrze:)

    jak tam Fika? dobrze się czuje?
    pozdrowienia
    Just

    ReplyDelete
  2. Ba!:)mam to samo, w dodatku robie liste co mam jeszcze zrobić w starym roku a co przechodzi na nastepny, liste zmian, tego co trzeba nadrobic, pozniej przychodzi olsnienie,ze na to wszystko mam kolejne 356 dni:) Pozdrawiam cieplo

    ReplyDelete
  3. Ficzka juz czuje się wyśmienicie, do pomarańczowego kubraczka przyzwyczaiła się a wręcz czuje jak we własnym futerku. W piątek zdjęcie szwów :-)

    ReplyDelete