Tuesday, January 11, 2011

^^

I know it's the middle of the winter, I know it's snow everywhere but...Today it's the first day of my new, better life (I hope so :-) so keep your fingers cross...and I (with no cigarettes, no coffee, no sweets, with new special medicine from my Tibetan monk, and full of good energy) try to face up to it
---------------------------------------------------
Różowe kwiaty w środku zimy...wiem, wiem, ale dziś (mam nadzieję)jest pierwszy dzień mojego nowego, dobrego życia. Mój organizm już nie daje rady więc trzeba coś zmienić. Bez kawy, papierosów, słodyczy, z nowymi ziołami od tybetańskiego doktora-mnicha, pełna energii zaczynam! Trzymajcie kciuki!
---------------------------------------------------
links for today: Regina Spektor Dance Anthem of the 80's, mowo studio fine design from Poland, & Sri Treads shown after Camilla – tremendous!!!
---------------------------------------------------
good night

14 comments:

  1. trzymamy kciuki. to nie jest az tak trudne:)

    ReplyDelete
  2. Napisz coś więcej o tym.Trzymam kciuki. Ja się z kawą rozstać nie mogę.

    ReplyDelete
  3. czesc czy bylas u doktora tenzina ;) jezeli tak to jak wytrwasz ten okrutny smak to zadziala ja biore je od ponad pol roku i musze powiedziec ze jest coraz lepiej pozdrawiam i trzymam kciuki boska polowa

    ReplyDelete
  4. Tak, tak, my już do doktora chodzimy rodzinnie od ponad 6 lat, kiedy moja mama zachorowała na raka – teraz jest zdrowa, ja chodziłam sporadycznie bo smak okropny ale ostatnio odkąd chory jest mój ojciec i nawet on "daje radę" postanowiłam jeszcze raz. Doktor jest cudownym człowiekiem, polecam wszystkim :-))))))))))

    ReplyDelete
  5. Brzmi cudownie! Na pewno wytrwasz w swoich postanowieniach a my będziemy Cię wspierać. Powinnam zrobić dokładnie to samo, ale odłożyłam swe plany na marzec. Rzucałam palenie 3 razy i zawsze po jakimś czasie wracałam ponownie do nałogu. Dlatego teraz chce się odpowiednio nastawić i przygotować. Nie dawno po długiej chorobie odeszła moja mama – przyjaciółka, a wraz z nią odeszła chęć do wszystkiego.

    Kim jest ten mnich? Proszę Cię Kavka o prywatny kontakt i więcej informacji. Będę bardzo wdzięczna

    ReplyDelete
  6. Że jak?
    Nowe życie bez cukierków? I kawki? No jak to?

    Podziwiam.
    Ja bym nie dała rady:)

    ReplyDelete
  7. Trzymam mocno kciuki! podobno bez slodyczy da sie wytrzymac - moj maz najbardziej ze słodkosci lubi schabowego :)

    ReplyDelete
  8. Kochani WIELKIE DZIĘKI, teraz to już muszę wytrwać przy takim wsparciu!!!!

    ReplyDelete