Thursday, January 13, 2011

^^^^

Thank you so much for all your lovely comments! 
I feel great, work a lot, read new book, plan new travel... These are my new projects (Oh Kavka)for t-shirts and bags, I can't wait to see it ready:-) What you think about them?
---------------------------------------------------
Dziękuję Wam bardzo, bardzo za wsparcie i cudne komentarze! Czuję się świetnie, pracuję bardzo, czytam nową, świetną książkę (następne czekają w kolejce), planuję nową podróż... A tymczasem – moje nowe projekty (Oh Kavka) na koszulki i torby. Nie mogę się już doczekać, kiedy zobaczę je gotowe :-) Co o nich myślicie?
---------------------------------------------------
links for today: 
Florence and the Machine Heavy in Your Arms, beautiful vintage porcelain by celindaversluis

17 comments:

  1. Dla mnie bokser by się przydał:(
    Będzie?:(

    ReplyDelete
  2. kochana! są cudowne!! ja chce taką koszulkę albo nawet dwie!! będzie można je kupić gdzieś?:)
    genialne ci wyszły te zwierzaki! uwielbiam je już!
    buziaki
    J.

    ReplyDelete
  3. Super , ze to wszystko tak fajnie sie uklada , podziwiam i troche zazdroszcze :)
    Zycze powodzenia , przesylam duzo pozytywnej energii , a jakbys potrzebowala testera to wiesz gdzie mnie szukac ;)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie rzeczy. Najbardziej podoba mi się panda i buldog. Chciałabym je na koszulce i na torbie!

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny projekt. Panda najbardziej kojarzy mi się z kavką:) Lubię Twoje inspiracje muzyczne, poszerzają mi się horyzonty:)

    ReplyDelete
  6. Rewelacja! też już nie mogę się doczekać kiedy będą na koszulkach :) zamawiam od razu! :) buziaki

    ReplyDelete
  7. czy sa przewidziane nadruki z innymi rasami? np z wilczakiem czechoslowackim? chetnie bym miala takie wdzianko...

    ReplyDelete
  8. Wkrótce, wkrótce... mam nadzieję, że wszystko będzie gotowe na początku lutego:-) Inne rasy hm... nie myślałam o tym, a wilczaka nawet nie znam, ale może, kto wie? Całuję

    ReplyDelete
  9. jakbym mogla miec mojego psiura narysowanego prez Ciebie i nadrukowanego na koszulce, bylabym przeszczesliwa :)
    a wilczaki wygladaja tak:
    http://www.wolfdog.org/drupal/pl/gallery/subcat/1/12890/

    ReplyDelete
  10. no to spróbuję narysować tą ślicznotę;-)

    ReplyDelete
  11. I like very much these drawings ! the lines and the colors are perfect !

    ReplyDelete
  12. piekne sa te prace. odkryłam Cię dziś i chętnie będę tu wracać.

    ReplyDelete
  13. Galakoala - witaj i dzięki za miłe słowa!

    ReplyDelete
  14. trafiłam tu przez jakąś strone "na drupalu" i jestem zachwycona. będę odwiedzać! pozdrawiam :)

    ReplyDelete