Friday, February 25, 2011

:-)




I've worked a lot for the last few days, because of Oh Kavka. Remember my idea about opening the shop? Yeap, it'll happen. Soon. It will be place for my toys, books, illustrations *, *, textiles and many, more. I guess that March 25 will be nice day to start, what you think?
---------------------------------------------------
Pracuję szaleńczo ostatnio, oczywiście wszystko 
z powodu Oh Kavka, mojego pomysłu ze sklepem. 
Tak, to nastąpi i to wkrótce. Będzie tam miejsce dla moich książek, ilustracji, (i ilustracji;-) druków na tkaninach i wielu innych rzeczy, mam nadzieję, że Wam się spodobają. Myślę, że 25 marca będzie fajnym dniem na otwarcie, co sądzicie? 
---------------------------------------------------
Links for today: great art works of Ana Maraz and her cute blog, and blog of Hermine Journal De Jours, I love it, it's so beautiful place!!! And one more: meet Deborah from Kickcan&Conkers here
---------------------------------------------------
Have a sweet weekend :-D

18 comments:

  1. oh Kavka! jakie śliczne te maleństwa:)) sklepik na pewno będzie super!
    uściski!
    J.

    ReplyDelete
  2. Nie moge sie doczekac - bardzo podobaja mi sie Twoje pomysly wiec trzymam kciuki i czekam na 25.03 :)

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że te stworki też będą do osiągnięcia?
    Sklepik będzie na pewno rewelacyjny.

    ReplyDelete
  4. Piękne :-))) Kotek podbił moje serce :) Ja również jestem baaardzo ciekawa sklepiku :)

    ReplyDelete
  5. 25 marca jest datą wyśmienitą, bo mam wtedy imieniny i będę miała okazję, by coś sobie sprezentować :)))))))

    ReplyDelete
  6. lovely blog u have here!!!!
    love
    ginii

    ReplyDelete
  7. A mi się dzisiaj śniło, że rozmawiałyśmy o Twoim sklepie, a dokładnie o tkaninach (to jedyna rzecz jaką pamiętam z całego mojego "śnienia") :) czy to będą tkaniny "na metry", czy inne tekstylia?

    ReplyDelete
  8. just for spring time!!!! great timing i guess!!!! congrats for the nice job you did!!! xoxo

    ReplyDelete
  9. Wszystkie dzis zamieszczone zdjecia - WOW
    Bardzo mi sie dobaja te kochane stwory :-)

    ReplyDelete
  10. oh can't wait to see your shop... I bet it will be full with beautiful and amazing stuff! I'm planning to open one myself for so long now, I don't know what's stopping me... maybe I'm too lazy? :) So... congratulations on your courage and determination, March 25 sounds great! :)

    And thank you for the link, you are so kind!!!
    Maybe you and I "couldA/shouldA/wouldA" make a swap someday, what do you think? :)
    hugs from Slovenia*

    ReplyDelete
  11. Your shop is going to be wonderful, I just know it! March 25 sounds great, counting the days already.
    Hope you're having a wonderful weekend :)

    ReplyDelete
  12. tak dobrych wieści się nie spodziewałam! właśnie oglądam Twoje ostatnie dzieło w marcowym Z! najchętniej wycięłabym te rysunki, oprawiła i powiesiła na ścianie! ale skoro już niedługo sklep i Twoje ilustracje w nim to w radośnie wznoszę okrzyk: hip hip hurra! :)

    ReplyDelete
  13. Thank you soooooo much! I'm sure everything will be easier now :-D
    Dziękuję bardzo! Tyle miłych słów, od razu jakoś łatwiej to wszystko organizować :-D

    ReplyDelete
  14. Oh! So lovely news here <3 I`m happy!!!

    ReplyDelete
  15. great news ... I can't wait for the 25th march ...

    ReplyDelete