Sunday, February 13, 2011

miss you


in 2 days we'll be together :-))))))))

4 comments:

  1. I love that dog! But then I also had a flat-coated retriever once....

    Come by my blog soon, dear, I have a nice give-away going on now!

    Hugs, Ingrid :)

    ReplyDelete
  2. Mądre oczki i śliczne kucyki:) Przez wiele lat miałam pieska z podobną twarzą, tyle że o umaszczeniu biszkoptowym. Tęsknie za nim ale on już niestety nie wróci.... Jego przyjaciel brytyjski kotek też przeniósł się na inny świat i obecnie ciężko mi podjąć decyzję związaną z kupnem lub adopcją.
    Pozdrwaiam

    ReplyDelete
  3. proszę wybaczyć czeski błąd...

    ReplyDelete
  4. Zwierzątka nasze kochane, są pełnoprawnymi członkami rodziny, często fajniejszymi bo zawsze mili i kochani, moja sunia nigdy się na mnie nie obraża, nie histeryzuje, nie boczy. Współczuję i nie dziwie się Bea, że jest Ci ciężko, pozdrawiam
    p.s Takie błędy to są u mnie na porządku dziennym :-)

    ReplyDelete