Sunday, February 20, 2011

my day (hour by hour 2)

---------------------------------------------------
Do you remember this? Today is the new one, hour by hour (almost)--------------------------------------

















movie I was watching: the hedgehog (beautiful)--------------------------------------------------------
book I was reading SY (very inspiring)----------------------------------------------------------
dinner I was eating lentil's soup (yummy)-------------------------------------------------------------




18 comments:

  1. This is great, so creative! Where's the bedding from?

    ReplyDelete
  2. Czekałam na ten projekt:) piękny dzień. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł ! Te proste są zawsze najlepsze !

    ReplyDelete
  4. Dzięki dziewczyny :-)
    Kickcan and Conkers – the bedding is from IKEA, sweet don't you think

    ReplyDelete
  5. Piękny dzień i piękny pomysł. Albo odwrotnie...

    Pozdrawiam leniwie, poniedziałkowo, kawowo :)

    ReplyDelete
  6. Cudnie:) Piękna podłoga, cegiełki, pościel, uchwycenie momentów, rysunki. Jak zwykle u Ciebie wszystko niesłychanie artystycznie poukładane.

    Jak ja byłam mała to było trudno dostać piękne wydania książek i musiałam się zaspokoić opowieściami babci, która wymyślała na poczekaniu niesamowicie interesujące bajki. Pamiętam jednak, że największe wrażenie zrobiła na mnie otwierana książka w której powycinane obrazy tworzyły efekt 3D. To było coś!!! Muszę przyznać, że wszystkie baśnie Andersena przeczytałam z wielkim zapałem mając dopiero 12 lat. Wtedy dopiero zaczęłam na dobre czytać i nadrabiać wszystkie zaległości...

    ReplyDelete
  7. lentil's soup?hmm...:)) to bardzo ciekawe:D świetnie wymyśliłaś to wszystko, bardzo lubię Twoje patrzenie na detale:)
    uściski
    Just

    ReplyDelete
  8. What a beautiful pictures, so light. Lovely.

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia, cudny dzień - bardzo inspirujące i takie...przyjemne

    ReplyDelete
  10. herbata przepiękna.potworki poszewkowe przesuper:)to musiał być dobry dzień
    -
    http://www.youtube.com/watch?v=5_sfnQDr1-o&NR=1

    myślę,że może Ci się spodobać;)

    ReplyDelete
  11. Cudny wpis :))
    Rozgrzewasz mi dusze na calego .O ksiazce pisalo brytyjskie Elle Deco , zachowalam gdzies wycinek , teraz po takiej zachecie bede musiala sie skusic :))

    ReplyDelete
  12. i zaczełas wstawac o przyzwoitej porze;)
    pozdrowienia!
    Asia

    ReplyDelete
  13. No właśnie, to te magiczne kulki od mnicha :-) sen i "niesen" w równowadze, a nie tak jak wcześniej.
    buziaki

    ReplyDelete
  14. Tak sobie myślę, że aby móc kreować taką piękną i bajkową przestrzeń wokół siebie, to trzeba tą bajkowość mieć w sobie. Podziwiam i zazdroszczę.

    ReplyDelete
  15. so great ost!!! love your day hour by hour....i am in love with your blog!!!!
    big hugs and tks for your so nice message!!!!!!
    xoxo

    ReplyDelete
  16. PS: i am crazy about your shirt....

    ReplyDelete
  17. miło spędziłam ten dzień z Tobą! jesteś bardzo pomysłowa!!! :)

    ReplyDelete
  18. I like very much the patterns of this nice suspended shirt... Thank you for this post inspiring :)

    ReplyDelete