Sunday, March 13, 2011

...

Dear friends. I'm so sad because of what has happend in Japan. I can't stop thinking about this terrible tragedy. I have so many visitors from Japan usually, and I'm so worry about them, now. 
I hope that missing people will come back theire houses saftly, and everything will be good soon. 
We must wait, think about them and help if we can. / Kochani, nie mogę przestać mysleć o tym 
co stało się w Japonii.  Zawsze miałam wielu odwiedzających z Japonii i teraz jestem strasznie zaniepokojona co się z nimi dzieje. Mam nadzieję, że zaginieni wrócą do domów a wszystko do normalności wkrótce, nie będzie jak przed tym trzęsieniem ale może z czasem... trzeba czekać, myśleć o nich i pomagać jeśli mamy taką możliwość.
---------------------------------------------------
Big hugs

7 comments:

  1. ja tez nie mogę przestać o nich myśleć... jakże bezsilni jesteśmy wobec siły natury i mimo postępu cywilizacyjnego...

    ReplyDelete
  2. Aż się nie chce oglądać tych scen w tv.Tydzień temu kupiłam przewodnik po Japonii.Chyba w najbliższej przyszlości nie bedzie mi potrzebny.

    ReplyDelete
  3. great post!!! hope they all will feel good soon...xoxo

    ReplyDelete
  4. Tomorrow is the bloggers day of silence. The aim is just raise awareness and respect and acknowledge the devastation going on in Japan.

    If you're interested, there are more informations here: http://www.forjapanwithlove.com/


    camila F.

    ReplyDelete