Friday, March 4, 2011

it's time to say good bye...

...to my dreadlocks! After so many years, so many tears (it's not so easy belive me) but now I feel so... lightly. What you think? It's not so girlish hairdress but soon... :-) / po wielu latach i wylanych łzach (przy dokręcaniu) przyszedł czas rozstać się z dredami. Czuje się tak... lekko. Może nie jest to zbyt dziewczęca fryzura ale ciecie musiało być zdecydowane, no cóż trzeba czekać
---------------------------------------------------
Links for today: Sweet Paul Mag via bodie&fou,
---------------------------------------------------
great weekend to everybody!

22 comments:

  1. :)) masz tak ładne i kobiece rysy twarzy, że na pewno Cię nikt nie pomyli Kavko z mężczyzną;)
    a włosy odrosną niedługo:) planujesz już jakąś konkretną fryzurę?;)
    uściski weekendowe (prawie) ;)
    Just

    ReplyDelete
  2. Calkiem fajne :))
    Mnie pomylono kiedys z mezczyzna , ale wzielam to za komplement , czasami specjalnie czesze sie , zeby wygladac jak chlopak :]

    ReplyDelete
  3. Wow, świetnie! Uwielbiam takie kontrasty - bluzka w grochy i ten jeżyk. Miłego weekendu.

    ReplyDelete
  4. Kavko, wspaniale!!!!! i te kropki ilove it.

    ReplyDelete
  5. uff, dobrze, że nie chodziło o pożegnanie z blogiem! :)
    a włosy szybko rosną, choć w tej fryzurze masz tzw. pazur! odważna zmiana! ja też z blondu w czerni w jeden dzień się zmieniłam!

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się!
    Przez wiele lat miałam taką fryzurkę.
    Bardzo praktyczna:))

    ReplyDelete
  7. Ja też czasami mam na to ochotę. Jednak u mnie w rodzinie kobiety nosiły zawsze długie włosy, co zawsze uważałam za ich siłę, więc z powodu sympatii do tej rodzinnej tradycji, nie decyduję się na cięcie.
    Joanna, ale Ty wyglądasz naprawdę stylowo! ;-)

    Dzięki za link!

    ReplyDelete
  8. Ekstra - aczkolwiek do dredów mam sentyment wielki bo cały czas żałuję, że się nie odważyłam zrobić - może na starość ;)
    Wyglądasz lekko właśnie :) No a ta sukienka to już pisałam, że super.

    ReplyDelete
  9. pasuje! w sam raz na wiosne :))

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz pięknie!!! Bardzo lubię takie krótkie fryzury, choć sama bym się nie odważyła.

    ReplyDelete
  11. Super! Mysle,ze to bardzo kobieca, wyrazista i odważna fryzurka :)

    ReplyDelete
  12. Super wygladasz.Fajna zmiana, czasami czlowiek potrzebuje takiej porzadnej zmiany.

    Pozdrawiam,
    S.

    ReplyDelete
  13. noooooooooooooo!!! why did you do that????? but you look nice too now!!!!!! ;o)

    ReplyDelete
  14. Wow, ja się czaje nad kolorem a tu taki skok na głęboka wodę!!!
    Gratuluje odwagi, myślę, że pasuję a nawet bardzo.pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Ach bloggerko: niespo – chciałabym bardzo, ale droga jest długa i wyboista a człowiek tak słaby ;-)

    ReplyDelete
  16. Kochani dziękuję baaaaardzo za cudne słowa, tak sobie myślę, kiedy tu jestem, że fajni ludzie się tu spotykają, otwarci, mili, mądrzy, dlaczego jadąc np. samochodem mam wrażenie, że otaczają mnie sami znerwicowani, zdenerwowani na wszystko, smutni rodacy, a w kolejce na poczcie, urzędzie skarbowym, odprawie na lotnisku? gdzie Wy jesteście tak w realu????

    ReplyDelete
  17. you're beautiful! I like it like that...*

    ReplyDelete
  18. :)) no nic tylko się spotkać w blogowym gronie w realu;)
    miłego dnia!
    J.

    ReplyDelete
  19. I think it's good...a fresh new start!

    ReplyDelete