Friday, March 11, 2011

kavka giveaway

I must leave you for a while, but you'll stay with Edek, this little bunny. He can be with one of you soon, what you have to do is: 1. leave a comment under this post 2. write what is your favourite colour, 3. just have luck! We'll wait for your answers till March 24, and the new friend of Edek will be announced Friday,  March 25 (in the day 
of great openning of Oh Kavka shop). Good luck! 
---------------------------------------------------
Muszę zostawić Was na chwilkę ale z tym oto małym królikiem Edkiem. Edek może być wkrótce z kimś 
z Was na zawsze, wystarczy zrobić wpis pod tym postem, napisać jaki jest Wasz ulubiony kolor, 
i po prostu mieć szczęście. Na odpowiedzi czekamy 
do 24 marca a nowy przyjaciel Edka zostanie ogłoszony 25 marca (w dniu otwarcia sklepiku 
Oh Kavka). Powodzenia!

63 comments:

  1. Dzień Dobry

    Gdy Kavka dla Nas Edka chowa moja twarz jest alabastrowa .Gdy niepowtarzalnym zdjęciem
    mnie na blogu rozczuli przybieram kolor lapis-lazuli .Gdy roznegliżowany aktor mi się śni przybieram kolor ecru .Gdy rozzłoszczony piesek zadek na mnie wypina emanuje ze mnie akwamaryna .Gdy podrywają mnie chłopaki przybieram khaki .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl

    Log:DOBRA

    ReplyDelete
  2. niezmiennie od lat dziecięcych Z I E L O N Y ! :)

    ReplyDelete
  3. marchewkowy! najmodniejszy tego sezonu
    Gizmo

    ReplyDelete
  4. Oczywiście BIAŁY! Zawsze i wszędzie, niczym słodki Edi! :) Pozdrawiam
    Pegi

    ReplyDelete
  5. My fav is red! Not in interior...but clothes :)

    ReplyDelete
  6. Edek, bądź mój!!

    Mój kolor to oczywiście czerwony i wszystkie jego pochodne ;-)

    ReplyDelete
  7. Wszystkie kolory są super, ale szary....to jest zupełnie inna liga :)

    Szarka rządzi!

    ReplyDelete
  8. Edek is so snowhite lovely bunny and I would be onored to show him my beautiful Green and Blue Mediteranian see, where I live;)

    ReplyDelete
  9. Edek is lovely!
    my favourite colours are grey and black..

    ReplyDelete
  10. Edek wie co dobre...KOLOR BIAŁY :)

    ReplyDelete
  11. my fav is green...this bunny is fantastic!!!! have a nice holidays!!! xoxo

    ReplyDelete
  12. Difficult.
    I love colours:o)
    but the colour I am longing
    for at the moment is green.
    :o)

    ReplyDelete
  13. och... mój ulubiony kolor to wiosna :)

    ReplyDelete
  14. Błękit oceanów i zimowych pałaców Rosji :) Zdecydowanie! Edek pięknie będzie wyglądał na takim szlachetnym tle.

    ReplyDelete
  15. Od dawna czerwony. Edward uroczy.

    ReplyDelete
  16. Pewna mała Józia ucieszyłaby się na widok Edka...obie luuubimy błękity :)

    ReplyDelete
  17. zieleń :) (na ściane "monsunowa zieleń")

    orutkowska@gmail.com

    ReplyDelete
  18. dla mnie ostatnio czerwony :-) potrzebuje energii :-)

    ReplyDelete
  19. p.s. Edward super przystojniak, zapomnialam dodac. Czekam na otwarcie sklepu :-)

    ReplyDelete
  20. Thank you for your beautiful blog! I found this a week ago. I like many many colours but especially all the different greens.

    ReplyDelete
  21. This is so so cute, my fave is Brown!!!

    ReplyDelete
  22. hello you! i like violet. and dark blue (not navy).

    ReplyDelete
  23. dziś pudrowy róż. a jutro?

    ReplyDelete
  24. Jaki on elegancki:)
    -ulubiony kolor fioletowy
    miłego dnia -> Wszystkim potencjalnym szczesciarzom:)

    ReplyDelete
  25. hello edek, you're so cute. my favorite colour is blue.

    ReplyDelete
  26. Zielony,
    jak kolor marzeń o tym, aby zostać ilustratorką!

    ReplyDelete
  27. Drogi Edku, widzę, że konkurencja dość spora, ale wierzę, że już soon będziesz mógł się przekonać o moich walorach osobiście :-)

    Turkusowo mi!

    Masia

    ReplyDelete
  28. oczy mam zielone i dobrze mi się tak patrzy zielono na świat. we wnętrzach lubię szary. włosy farbuje na rudo. uspokaja mnie kolor ziemi - czyli brązy we wszelkich odcieniach i biel. ale zachwyca mnie karmin!

    ReplyDelete
  29. Now when spring is on the way my favourite color is blue.

    ReplyDelete
  30. I love green! Greetings from Helsinki Finland =)

    ReplyDelete
  31. adorable bunny, my fav colour is yellow : )

    ReplyDelete
  32. INDYGO – widzę, kiedy zamykam oczy, choć teraz otwieram je i bacznie wypatruję jasnozielonych pączków, a domek pomalowałam w środku na biało, żeby uspokajał świeżością.
    pozdrawiam
    Edka i Autorkę.

    ReplyDelete
  33. Edek, I think I need a friend right now. Come to my house, please. I'll wait for you with milk and cookies! :)

    Oh, and my favorite color is peach!

    Camila F.

    ReplyDelete
  34. Ostatnio szary jak cała moja garderoba :)

    ReplyDelete
  35. A mój ulubiony kolor to fiolet :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  36. M A G E N T A
    justice83@wp.pl

    ReplyDelete
  37. Edek jest zachwycający :)

    A kolor: czerwony, zawsze czerwony.

    ReplyDelete
  38. Pomarańcz. I habrowy. A najlepiej obydwa razem ;) Bo się zdecydować nie mogę.

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  39. hmm..:) super Edek!:) mój ulubiony kolor to zielony:))
    uściski!
    J.

    ReplyDelete
  40. What a sweet giveaway! I´m glad i found you in time to participate! :) I love all candy colors, but at the moment, if i only get to choose one, it´s white.

    ReplyDelete
  41. pistacja!
    Smacznego :)

    ReplyDelete
  42. Biały biały biały :)

    ReplyDelete
  43. Edek jest wyjątkowy, niepowtarzalny i cudny:D
    choć nie brązowy ;D

    ReplyDelete
  44. My favourite colour is canary yellow!

    ReplyDelete
  45. Oh, I love this bunny! He's very photogenic. My all-time favorite color is turquoise, but I like combinations like teal/gray and turquoise/white. Greetings from Hungary

    ReplyDelete
  46. green. like lorca.
    from like forever.

    ReplyDelete
  47. What a loveable bunny. My favourite colour is green.

    ReplyDelete
  48. Your blog opened me a marvellous world.
    My favorite colour is blue.

    ReplyDelete