Tuesday, March 1, 2011

spring is coming



I hope so :-D, so a little sun, a little colour, 
a little smile today. I'd like to thank you so much for all your beautiful words about my last post. I'm so happy //Mam nadzieję, że wiosna już nadchodzi. Dlatego dziś trochę słońca, trochę koloru i trochę uśmiechu. I dziękuję Wam za wszystkie piękne słowa pod moim ostatnim wpisem. 
A tu nowy rysunek, byczek jak widać czyli 
w horoskopach już wiosna :-)
my new illustration, as you see there's spring in horoscopes :-D
---------------------------------------------------
Links for today: Fifi Lapin, sooooo cute & stylish, PJ Harvey on Arte LiveWeb via Gini - don't miss her beautiful blog. Hugs

13 comments:

  1. piękna sukienka (?) w grochy!!!
    i byczek też! :) choć ja wolę wodniczka :)

    ReplyDelete
  2. wiosna tuż tuż
    byczek byczy :))

    ReplyDelete
  3. słoneczne groszki wiosenne:))
    miłego tygodnia Kaveczko!
    J.

    ReplyDelete
  4. Enchocolatte – to bluzka, kupiłam "na wagę", ważyła malutko a jest cudna, z falbankami, pasuje do mojej nowej fryzury :-)
    Wam też cudnego tygodnia życzę dziewczyny!

    ReplyDelete
  5. i wiosny jak najszybciej :-)

    ReplyDelete
  6. waw, what a beautiful polaroid!
    I'm waiting for spring as well... I hope it arrives soon... :)

    ReplyDelete
  7. Naa, it's my old, old blouse, and old pic, thank you

    ReplyDelete
  8. love your illustration!!!! so nice....and the red fabric with dots is gorgeous!!!! xoxo

    ReplyDelete
  9. Oj, u Ciebie zawsze wszystko pieknie wygląda i pasuje do siebie. Przyłączam się do "zaklinaczek" wiosny :) Miłego wieczoru

    ReplyDelete
  10. bluzka super i zdjęcia super :)
    szybkiej wiosny i miłego tygodnia więc

    ReplyDelete
  11. dobrze, że już marzec (choć zarazem przeraża mnie, że dopiero mieliśmy Sylwestra i za marcem nie przepadam, wolę kwiecień). A wiosna idzie, widziałam dziś pierwsze pąki na drzewach (nie wiem, czy drzewa nabrały się na odrobinę promieni słońca, mam jednak nadzieję, że nie i już wiosna będzie lada moment u nas).
    Fajne grochy, lubię grochy na ubraniach, choć uświadamiam sobie, że nie mam noc w ten wzór.

    ReplyDelete
  12. wspaniała ilustracja. gratuluję.

    ReplyDelete