Wednesday, April 20, 2011

bad, bad housewife





I'm talking about me, I'm so bad housewife, I should clean "our nest" before Easter. And what I'm doing: working, working, working... I hope that everything will clean in some magical way :-) I'll prefer looking at scene like this(and rest a little dreaming about distant lands)
Zła, zła ze mnie gospodyni, przed świętami powinnam już pucować okna, trzepać dywany, wietrzyć futra... a ja co pracuję i pracuję. Może wszystko posprząta się w jakiś magiczny sposób samo? A może nie, ja i tak wolę robić coś innego, no trudno nie będzie mnie w niebie w szeregu perfekcyjnych pań domu. P.S. Ale krasnal jak zwykle zadbał o swój wygląd, pięknie wypucował tandetny (dla niektórych rodaków tak wrażliwych estetycznie, bo nie dla mnie) berecik.
------------------------------------------
Z braku czasu, żadnych linków dziś. Całusy

17 comments:

  1. też mam Krasnala :] u mnie nie ma czegoś takiego jak przedświąteczne sprzątanie, bo sprzątam jak jest bałagan, a nie przy jakiejś szczególnej okazji ;)) pewnie spotkamy się w niebie dla nieprefekcyjnych pań domu ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. hehe;) co tam porządki! dziś umyłam jedno okno..no i mam dosyć..ekhm..;](kto powiedział,że święta mają być perfekcyjnie czyste?;)) zdecydowanie wolę przemeblowania niż porządki przedświąteczne..idę suwać meblami, może coś jeszcze dziś ogarnę;)
    wesołych świąt Kaveczko!
    Justka
    ps.podoba mi się Twoje podejście do krasnala. Przerażają mnie tylko czasem ogródki wypełnione po brzegi i tak zupełnie serio,bez przymrużenia oka,tymi skrzatami . W domu zdecydowanie lepiej wyglądają:)

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne mieszkanko, okna umyłam miesiąc temu (bo akurat miałam l4 i musiałam sobie znaleźć jakieś zajęcie) cóż znowu są brudne ale już ich myć nie zamierzam, porządki poczekają, a krasnal uroczy ;)

    ReplyDelete
  4. Ciekawe jak to jest być dobrą gospodynią domową?:)))
    Może jak dorosnę to się dowiem:P))

    U mnie krasnal wylądował jak jeszcze chodziłam do podstawówki. Nikt go nie chciał więc sobie przemalowałam i postawiłam na półce :P

    Pozdrawiam i odpoczynku w słońcu życzę

    ReplyDelete
  5. Hi Asia! Edek arrived today in the mail. I'm in love, he's so adorable. The card you sent along with him is wonderful. Thanks for this sweet gift, it made me really happy.

    Check out the post I made about him today:
    http://naomemandeflores.wordpress.com/2011/04/20/edek-i-love-you/

    Love,
    Camila F.

    ReplyDelete
  6. ale mi się podoba ten napis "there's no such thing as small change"
    w ogóle jakie piękne wnętrza!:)

    ReplyDelete
  7. Fajnie napisałaś z tą perfekcyjną panią domu:))

    Też nie mam parcia na sprzątanie przed świętami.
    Zdjęcia śliczne, jak zawsze u Ciebie.

    S.

    ReplyDelete
  8. Ja też nic nie robię, tylko siędzę przed kompem non stop. A przydałoby się umyć okna chociaż...:)

    ReplyDelete
  9. dzięki za tego posta :)
    Ja też nie robię porządków przedświątecznych... a co mi tam;)

    ReplyDelete
  10. No dobra, też mi się humor poprawił po tym poście. Fajne zdjęcia - niepozowane. A bukiet z gałązek oplątanych nitkami przypomniał mi stare czasy, też kiedyś taki zrobiłam. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. oh... your house is so beautiful so I think you're doing a very nice job... really! I love your sense for details and those branches wrapped with ropes(?) are so amazing... I saw it somewhere before and must try it someday...

    Although it's maybe a bit to far to say but... Ram and I are also thinking of coloring one (future) kitchen wall in black and I wanna ask you how does it work for you? Is it ok to clean and so? Is it silly that I am asking you that? :))

    Thank you for your kind words about my diploma, I still don't feel that's behind me... but I am very happy about it. :) JUHU! :))
    good night***

    ReplyDelete
  12. Ja bez bicia przyznam sie , ze myje okna raz na rok , a swietami sie nigdy nie przejmuje , raczej nie obchodze , a oprocz tego 'Only Dull Women Have Immaculate Houses ' :))

    ReplyDelete
  13. witam,
    dzisiaj odkryłam Twojego bloga i to co robisz,
    nie mogę się oderwać !!!! moje 6 miesięczne dziecko włazi mi własnie na głowę, ale co tam!;-)
    Obawiam się, że zdobyłas kolejnego fana swojej pracy i osoby!
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  14. Good housewives are overrated!
    BDW, beautiful flat!

    ReplyDelete
  15. siostra, a od czego masz krasnala?!!!

    ReplyDelete
  16. Oj jak cudownie, to teraz zupełnie czuję się zwolniona :-) pozdrawiam Wszystkich bardzo i witam NOWYCH.
    Agato, dzięki bardzo za pierwsze odwiedziny, mam nadzieje ze nie ostatnie.
    Ola ZGADZAM SIĘ!!! Pędzę teraz ale odpiszę Wam jeszcze (wszystko czytam tylko na odzew brak teraz czasu, wybaczcie :-)

    ReplyDelete