Sunday, May 15, 2011

help me with my new book project :-)






Hello, I'd like to share with you my new idea. I'm working on my own book project What makes us happy. Of course, I know what makes me happy but want very much to find out your thoughts, activities or just things which can make YOU feel really happy. I suppose it's important to gather as many experiences as possible. Maybe this book could be recipe for happiness? Who knows? Will you help me, take part in this project? Send me your comments, photos… everything you want to share with me and dear readers of kavka. I'll publish everything on my blog, and choose the most uncommon or common (we'll see) to create some pages of the book. What you think? Will you join me? I would be very HAPPY
---------------------------------------------------
Mam pomysł, nowy pomysł na książkę. Pracuję już nad nią, ale pomyślałam, że warto posłuchać innych. Książka nazywa się roboczo  What makes us happy. Oczywiście wiem, co sprawia, że ja czuję się szczęśliwa, ale co WAM w tym pomaga? Przyłączycie się? Piszcie proszę komentarze, przysyłajcie zdjęcia, rysunki, wszystko czym chcecie podzielić się ze mną i innymi kavkowymi czytelnikami. Opublikuję wszystko na blogu, a kilka tych najbardziej niezwykłych a może najzwyklejszych będzie inspiracją do stworzenia ilustracji. Może uda nam się wspólnie stworzyć taką receptę na szczęście? Fajnie by było :-) To co przyłączycie się, proszę. Byłabym bardzo SZCZĘŚLIWA
---------------------------------------------------
❤   ❤   ❤   ❤   



15 comments:

  1. mam dziś rewelacyjny nastrój, a tu u Ciebie dodatkowo taki świetny radosny temat :)
    wrócę jak się troszkę zastanowię :)

    ReplyDelete
  2. that sounds like a great idea!! I love books and I would be honored to participate... I'll think about it and send you something via email.

    (lovely photos, btw)***

    ReplyDelete
  3. Swietny pomysl :)) Ja chce wziasc udzial - wybierz mnie !! ;)Musze pomyslec i cos wysle

    ReplyDelete
  4. Chciala bym dodac , ze ta glowa krolika narysowanego jest swietna - nie chciala bys narysowac kilku takich twarzy zwierzecych - byly by z tego naprawde dobre maski ?

    ReplyDelete
  5. Swoje "uszczesliwiaczwe" wysle meilem :) Pozdrawiam ciepło - jak zwykle masz świetne i inspirujące posty, bardzo lubie tutaj zaglądać...nastrajaja pozytywnie, mam nadzieje,ze książka będzie powalać na kolana :)

    ReplyDelete
  6. świetny pomysł Kavko i zdjęcia! postaram się przyłączyć i pomóc Ci w realizacji Twego uszczęśliwiającego projektu! bo książki czynią mnie szczęśliwą... a ostatnio też nad książką pracuję :)

    ReplyDelete
  7. here is the kind of ideas which give me a good mood !

    ReplyDelete
  8. Ola- wiesz to jest super pomysł!!! A właśnie szukałam jakiegoś nowego w zakamarkach a tu proszę, dzięki bardzo!
    Fajnie, że się odzywacie, mam nadzieję że fajnie to wyjdzie :-)
    to pisałam ja Kavka ale Joanna mi wskoczyła, czyli też dobrze

    ReplyDelete
  9. I just love this idea. I would love to participate. I'll have to put some thought into it and send you something. I have a Pinterest board actually called "Things that make me happy".

    ReplyDelete
  10. Oh, I love this! What a wonderful idea :)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Znajdowanie takich blogów, jak Twój!

    Wpadłam przez przypadek, skacząc jak zwykle głównie po skandynawskich blogach w sobotę rano i cały weekend się uśmiechałam na myśl o Twoim trochę skandynawskim (bo takim białym!), a jednak polskim domu. I małpy, renifery i inne zwierzaki też mnie tak błogo, nieco melancholijnie uśmiechnęły, a dinozaura z pewnością wkrótce adoptuję!

    Niedawno obejrzałam całą serię programów o wdzięcznej nazwie Polowanie na szczęście (Jakten på lyckan) w szwedzkiej telewizji i nie wierzę w recepty, ale projekt mimo tego podoba mi się bardzo!
    Trzymam kciuki i będę wpadać regularnie, źeby się trochę pouśmiechać!

    ReplyDelete
  13. A mnie czyni szczęśliwą to, że jestem, że mogę być tu i teraz... czyli pokrótce to, że czasem banał staje się świętą prawdą....A poza tym "wchłanianie" piękna z otoczenia, które i tu znajduję, za co dziękuję :-)

    ReplyDelete
  14. Witaj Kavko :)
    Zaglądam na Twojego bloga już od jakiegoś czasu (przejrzałam go wzdłuż i wszerz ;)). Między innymi właśnie on zainspirował mnie do założenia własnego.
    Co do Twojego pytania - ostatnio uświadomiłam sobie, że naprawdę szczęśliwą czyni mnie tworzenie :) taki trochę medytacyjny stan całkowitego skupienia na wykonywanej rzeczy :) efekt końcowy oczywiście też, ale najbardziej sam proces wymyślania i tworzenia :)
    Dziękuję za pozytywną energię płynacą z Twojego bloga i życzę wielu cudownych pomysłów podczas pracy nad książką :)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  15. Szczęśliwe są tylko chwile. Może w książce tym mottem się kierować?;) O ile już książka nie powstała. Mój refleks jest jak zwykle powalający o_O

    ReplyDelete