Monday, May 2, 2011

kavka giveaway


I love May! It's such a beautiful month and because of it I invite you to take part in my giveaway! It will be two persons who can win my pictures from "Couples" series this time. All you have to do is: 1. leave a comment under this post 2. write which picture is your favourite: monkey or deer or dog or white bear, maybe? 3. just have luck! I'll wait for your answers till May 14. The winners will be announced May 15. If you'd like you can write about this giveaway on your blog, but it's not necessary :-D
----------------------------------------Good luck! 
Uwielbiam maj i dlatego mały giveaway. Tym razem będzie 2 zwycięzców, którzy maja okazję wygrać rysunki z mojej serii "Couples". Co musicie zrobić: 1. zostawić komentarz, 2. napisać w nim, który obrazek jest Waszym ulubionym (małpa, jeleń, piesek a może misiek polarny). 3. mieć szczęście w losowaniu. Na wpisy czekam do 14 maja, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni 15. Jeśli chcecie możecie o giveaway'u wspomnieć na swoich blogach ale nie musicie :-D Powodzenia

72 comments:

  1. Ooo super :) Szczerze mówiąc wszytkie Twoje prace trafiają w mój gust choc faworyt to psiaki :) Pozdrawiam ciepło w ten słoneczny dzień

    ReplyDelete
  2. Moim ulubionym obrazkiem jest oczywiście jeleń z tego względu, że kocham to zwierze, a Ty wyjątkowo pięknie je wykonujesz :)

    kasia433@onet.eu

    ReplyDelete
  3. Oh, definately participating! No 2 is my choise.

    ReplyDelete
  4. Psiaki są the best, ale uwielbiam wszystkie Twoje rysunki :) Miłego dalszego ciągu majówki.

    ReplyDelete
  5. jeleń ze swoją niewymuszoną elegancją skradł me serce :-)

    ReplyDelete
  6. They are both very beautiful but my choice is number one!


    -Johanna

    ReplyDelete
  7. Oczywiście że małpka w sukni wieczorowej:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. I so so much love the monky, just found your blog & glad i did

    ReplyDelete
  9. Wybieram genderowego jelenia ;-) Góra męska, sylwetka damska ;-) Podoba mi się.

    ReplyDelete
  10. monkey monkey !
    happy may ...

    ReplyDelete
  11. Jeleń. Bo dużo ich w parku obok, ale żaden nie nosi się tak szykownie;)

    ReplyDelete
  12. Hello there - I've just discovered your blog through Alessandra at La Casita. I love it! Thanks for the beautiful giveaway. I'm loving Mr Deer :) K

    ReplyDelete
  13. Małpka mnie urzekła. podobnie jak pozostałe prace, ale ona najbardziej. :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Mr. Deer, bo męski i urzeka mnie jak zawsze możliwa gra słów- Mr Dear;)

    ReplyDelete
  15. Oh, I'm in love with Mr. Deer (looks like C. Firth;D)

    ReplyDelete
  16. my choice is mr. deer - i love it! thank you for this cool giveaway and many greetings from vienna :)

    ReplyDelete
  17. They are all awesome, love the style! But I think my favorite is Mr Polar Bear in the red suit! ;)

    ReplyDelete
  18. uwielbiam Twoje obrazki z pieskami;) w ogóle wszystkie są piękne. Jeleń to Twój znak rozpoznawczy! z każdej Twojej ilustracji ucieszyłabym się bardzo:))
    uściski
    J.

    ReplyDelete
  19. ms. monkey! she looks so much like me!

    ReplyDelete
  20. hello! i love your blog! my fave is the deer. ive posted about your giveaway on my wee blog. i hope the sun is shining on you today, warm wishes from scotland, kim :-)

    ReplyDelete
  21. Małpka, bo jest przewrotna, kobieca, wieloznaczna i kiedy na nią patrzę, układam w głowie historię. Zresztą tak jest z Twoimi pracami, chce się z nimi "gadać".

    ReplyDelete
  22. Since I won my beautiful Edek in the last giveaway, I'll let the other readers try their luck. But I'll be back for the next (amazing as always) giveaway!


    Camila F.

    ReplyDelete
  23. hi!
    I love them both :0)
    &
    I am a big fan of your blog!


    ..from moa in norway!

    ReplyDelete
  24. Bezkonkurencyjne wrażenie zrobiła na mnie Lady in black. Wzbudziła we mnie szeroką paletę emocji; począwszy od rozbawienia a skończywszy na zachwycie.
    Przypomniała mi się z dzieciństwa 'Małpa w kąpieli" A. Fredry ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  25. małpka w sukience :) bo pracuję nad gorylem lalą ;)
    pozdrawiam :)
    <3

    ReplyDelete
  26. Fantastyczne te grafiki! A zwłaszcza Jeleń - zdecydowanie najbliższy (nie tylko memu) sercu:)

    ReplyDelete
  27. Oh, I love them all! But my favorite is the dog <3 What a lovely giveaway!

    ReplyDelete
  28. JELEŃ JAK NIC!:)

    ReplyDelete
  29. małpa w tej sukience jest ponętna i jakaś taka kokieteryjna, zdecydowanie numer dwa

    ReplyDelete
  30. podobaja mi sie wszytkie dwa, ale gdybym miała wybierać, to uśmiecham się do Jelenia ;)

    ReplyDelete
  31. jelenie w cenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  32. what great surprise! thank you for this giveaway ! I love so much your illustrations !

    and here my favorite is the n°1, Mr Deer is very beutiful :)

    ReplyDelete
  33. So great! Hard to choose but maybe my favourite is nro 2.

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  35. Panie Donaldzie. Bardzo się cieszę, że podoba się Panu Jeleń, ale mam jedną uwagę. Jest to mój autorski blog i bardzo proszę o nie umieszczać reklam. Założenie jest takie, że nie umieszczam tu ŻADNYCH REKLAM, chyba, że chcę coś polecić, coś co sama lubię i do czego jestem bardzo przekonana. Nie twierdzę ze Pana konkurs jest zły, ale nie skonsultował Pan tego ze mną. Może przeedytuje Pan wpis?

    ReplyDelete
  36. najpiękniejszy jest pies na herbacie z moim ukochanym bulterierem :)

    ReplyDelete
  37. Jako „infantylna” matka dwójki maluchów wybieram misia - JEST OPTYMISTYCZNY.

    ReplyDelete
  38. Mr. Deer ma piękną sylwetkę i jest bardzo "dandy". Pozdrawiam! Piękny blog!

    ReplyDelete
  39. bez dwóch zdań jeleń, a to dlatego, że właśnie powstaje nasz rodzinny jeleń okupiony ciężką pracą moją i syna ;) nie jest jeszcze gotowy, a Twój, że tak powiem, do mnie przemawia :)))

    ReplyDelete
  40. i jak tu wybrać?
    no jak???

    szczęście przy losowaniu tylko mieć a czy to jeleń czy małpa będzie to ja i tak do sufitu pofrunę...

    ReplyDelete
  41. Asia one są naprawde genialne i nie piszę tego bo konkurs tylko dlatego, że naprawdę zazdroszczę talentu. Całus:)

    ReplyDelete
  42. my favorite is Mr Deer, he is very smart with his black suit ...

    ReplyDelete
  43. Dear Deer, I love you! I want you! :-P

    ReplyDelete
  44. Hmmm trudny wybór...wszystkie twoje rysunki są cudne. Ale małpka wymiata! :)

    ReplyDelete
  45. Mi się podoba Lejeń i jego dwuznaczna ręka;). Reszta też fajna, ale jak już trzeba wybierać, to masz:) Buziak.
    piegowata agata
    ps. bardzo fajny blog i pracki. domek tez podziwiałam. Miodzio.

    ReplyDelete
  46. najbardziej polarny misiek, bo jest szarmancki i tyle!

    ReplyDelete
  47. OH MY DEER! :)
    pozdrawiam - jot.ka.

    ReplyDelete
  48. jaki trudny wybór!
    córka ze mną ogląda i paluszkiem pokazuje: MISIO! :)

    ReplyDelete
  49. Niedźwiadek polarny - nie umiem tego logicznie uzasadnić. Po prostu - on,on i tylko on! ;)

    ReplyDelete
  50. Polarny "elvis" dobrze mruczy ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  51. no proszę, ledwie wróciłam z wakcji a tu taka impreza i Kavka prezenty rozdaje! ;-)
    poproszę czaderską Małpkę !

    Maj, dla takiego "alergika pyłkowego" jak ja, jest niestety najbardziej zakichanym i zapuchnietym miesiącem w roku ;-(
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  52. I love everyone! but my favorite is the bear! Would be lucky ^ _ ^

    ReplyDelete
  53. Pani piesiowa, moja ulubiona
    pozdrawiam – Polanka

    ReplyDelete
  54. ja też uwielbiam maj! nie to, że urodziny, prezenty, itepe itede...
    po prostu jest pięknie :)
    Małpka nęci glamourem, czerwienie Niedźwiedzia wabią też, a Piesek wzruszając zachęca do przytulenia...
    rogata dusza wygrywa jednak w tym plebiscycie- faworytem Jeleń zatem jest i basta!

    a byłam to ja, DandyByk.


    * dosgardenias@o2.pl

    ReplyDelete
  55. Małpka jest moją ulubienicą :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  56. mr. deer... bo przypomina mi mnie... marynarka, kciuk w kieszeni, troche sie ukrywa i troche mu smutno... czasami :)

    *anetah5@o2.pl

    ReplyDelete
  57. stawiam na Mr. Deer :-) pozdrawiam mocno!!!!!!!!

    ReplyDelete
  58. the white bear! he's lovely!

    ReplyDelete
  59. lovely pics :)!
    I really like that deer :)!

    ReplyDelete
  60. no to jeszcze raz zagłosuję na Mr. Deer! no bo nie wiem czy moj komentarz przeniesiony pod ostatni post, wezmie udzial w losowaniu :-)
    pzdr!!!!!!!

    ReplyDelete
  61. ojej! misiek tez mi sie podoba...kurcze, juz nie wiem sama - wybor trudny!
    miś z pewnoscia swoją białą mordką wkomponowałby się do mojej nowej sypialni!

    ReplyDelete
  62. mr. deer... bo przypomina mi mnie... marynarka, kciuk w kieszeni, troche sie ukrywa i troche mu smutno... czasami :)

    ReplyDelete
  63. mr. deer...love your ART!
    xx tatjana

    ReplyDelete
  64. Yes! I get to participate! I tried yesterday but blogger didn´t let me so, it is a hard choice between two great ones, but maybe mr. deer.. :)

    ReplyDelete
  65. Mnie najbardziej zauroczyła małpa w tej niezwykłej sukni.

    ReplyDelete
  66. I really, really, really love Mr. Monkey!!!
    good night=)

    ReplyDelete
  67. heheh, i'll try again! the white bear is my favourite! he's lovely! well, they're all lovely, but he's loveliest :)

    ReplyDelete