Friday, May 27, 2011

today's promise

Did you miss me [;-)]? I had so many things to do... but it's done now. I'm going to be here every day, I promise. And special motivation illustration for me it should work (I hope :-))) Sweet weekend 
---------------------------------------------------
Tęskniliście? Miałam ogrom spraw do załatwienia, no wielki ogrom. Jest takie słowo "ogrom" chyba nie ale w moim przypadku to było właśnie to ;-) W każdym razie od dziś słowo zucha: będę tu codziennie, taką mam nadzieję. Taki motywacyjny rysunek na dziś – dla mnie, zresztą mój ostatni do ZWIERCIADŁA. Póki co nie będzie mnie tam więc zaglądajcie tu. A już wkrótce wszystkie Wasze szczęśliwości, które przysłaliście, super fajowskie :-))) dzięki, cudnego weekendu Wam życzę i pędzę dalej...

10 comments:

  1. książka o uszczęśliwianiu, to świetny pomysł. bardzo jestem ciekawa co wyczarujesz:-)
    p.s. to może ja jako etatowa pesymistka o tym co nas przygnębia (taki żarcik tylko)
    przesyłam uśmiechy przez płoty:-)))

    ReplyDelete
  2. hehe, yes I was wondering where you are... I hope you have more time for yourself now***
    Have a lovely weekend*

    ReplyDelete
  3. :)) ciekawa jestem tej książeczki:) na pewno super wyszła!:)
    u mnie też bardzo dużo zajęć, dlatego nie ogarnęłam Twojej akcji 'what makes you happy'. Mam nadzieję,że będzie jakaś następna:)
    uściski!!miłego weekendu!

    ReplyDelete
  4. aaaaalez mi sie podobaja te biegnace postacie! cudo!

    ReplyDelete
  5. książeczka napewno będzie jedyna w swoim rodzaju...

    czekam z niecierpliwością na odsłonę!!!!

    ReplyDelete
  6. Z tym Zwierciadłem to wielka szkoda... Czytam co miesiąc i podobały mi się zawsze ilustracje.

    ReplyDelete
  7. Jeszcze robię, robię, robię...
    Dziękuję Wam za wpisy!
    anitamm – ja też jestem pesymistką w odwiecznej depresji na dodatek, ale walczę, uściski :-)

    ------------------------
    Co do Zwierciadła – no cóż, po 1,5 roku rysowania nie ma już takiej frajdy jak na początku, przynajmniej w kwestii psychologii ;-)

    ReplyDelete
  8. ja tęskniłam :) śliczne wesołe obrazki w tym poście :)

    też walczę z pesymizmem i siebie hihihi

    ReplyDelete
  9. ja też tęskniłam i wypatrywałam ;-)

    a że byłam weekend w Polsce to sobie chociaż Twoje obrazki w Zwierciadle podejrzałam,

    ReplyDelete
  10. Ojej jak mi miło!!!! Kochane jesteście! Ja ciągle mam braki czasowe, ale siadam i działam.

    ReplyDelete