Thursday, May 5, 2011

we want sun!

---------------------------------------------------
New illustrations in my shop :-) Thank you all for taking part in my giveaway! I'm so happy you like it. /Nowe ilustracje w moim sklepiku ;-) Dziękuję Wam za udział w kavkowym giveaway'u! Fajnie, że Wam się podobają jelenie, małpki i inne stworki.
---------------------------------------------------
UWAGA! Kochani, nie zdziwcie się, że jeden z wpisów do giveaway'a został przez mnie usunięty. Chodzi o wpis autora o nick'u Donald. Nie mam w zwyczaju ingerować we wpisy, nie monitoruję ich, nie zatwierdzam, natomiast to była kryptoreklama jednego z konkursów komercyjnej firmy. Pisałam do niego i prosiłam o zmianę treści ale bez odzewu. Napisałam, że jeśli tego nie zrobi – usunę wpis. Mój blog nie jest komercyjnym przedsięwzięciem, a tym bardziej nie chcę reklamować rzeczy związanych z dużymi koncernami, które na reklamę przeznaczają olbrzymie budżety. Jeśli coś polecam lub reklamuję, to tylko rzeczy które mnie się podobają i podpisuję się pod nimi całym sercem. Gdyby Pan Donald zapytał, albo jeszcze lepiej zrobił dla Was jakiś giveaway to może bym to przemyślała. Póki co nieuczciwej kryptoreklamie mówimy zdecydowane NIE!

6 comments:

  1. ja też want sun! bo chcę nosić sukienki:)

    ReplyDelete
  2. lubię tu zagladać, bardzo miły pokoik. natomiast przedziwne jest moje odkrycie, myślę, że jesteśmy sąsiadkami, ale takimi super bliskimi. nigdy was nie spotkałam osobiście... ale wszystko wskazuje na to, że mieszkamy bardzo blisko siebie.
    ja sąsiaduję "plecami" z przychodnią prywatną na literkę - v , białą z antracytowym dachem, z boku mam lasek brzozowy, pełno tu dzików : )nie jestem pewna czy mam rację. jeśli tak to zacytuję wieszcza "dziwny jest ten świat" bez zobowiązań ofkors, chyba, że kiedyśtam mała kavka :)

    ReplyDelete
  3. Tak, to prawda! No jakieś 100 m nas dzieli! Kavka zawsze ale zamieniona na herbatkę w moim przypadku, a świat jest mały :-) do zobaczenia

    ReplyDelete
  4. Kavka + Anitamm -Fajne to Wasze spotkanie w sieci:) Tu, gdzie jestem ja, slonca jest mnostwo, wiec zapraszam z wizyta!

    ReplyDelete
  5. najcieplejsze promyki słońca przedzierają się przez Wrocław ;)

    ReplyDelete
  6. these cute little things should come in paris, because we HAVE sun (and too much sun for my skin…) have a nice week end

    ReplyDelete