Thursday, June 9, 2011

books, books, books





More books from my library. I couldn't decide what to show you, so you've got 8 to choose. Don't you think they're beautiful. I guess the phrase Don't judge a book by its cover is adequate here, rather not :-) / I nastepne książki z mojej biblioteczki. Nie mogłam się zdecydować, którą pokazać więc macie 8 do wyboru. Tak sobie myślę, że okreslenie o nie ocenianiu książki po okładce w tym przypadku nie ma zastosowania, prawda :-)
---------------------------------------------------
A tu coś dla wszystkich, zainteresowanych ładnymi rzeczami dla dzieciaków:


DobranocPchłyNaNoc zaprasza na... drugą edycję kiermaszu produktów dla dzieci: Pchli Targ 
Kiedy: 19 czerwca (niedziela, godz. 12:00-19:00 
Gdzie: restauracja / kawiarnia Spokojna 15,
ul. Spokojna 15 (kilkaset metrów od ch Arkadia)
Pchli Targ to pierwszy w Warszawie kiermasz produktów wyłącznie dla dzieci. Impreza skierowana do rodziców, którzy szukają dla swoich maluchów ładnych, oryginalnych ubrań, zabawek i innych przedmiotów przydatnych małemu człowiekowi. Więcej informacji tu

---------------------------------------------------
Links for today:
SIMEON FARRAR absolutely GREAT, I want everything!
Kay Bojesen Hippo and Dog in this very cute shop
My Heart Wanders by Pia Jane Bijkerk I want this book soooooooooooo much!

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Jak tu dziś ładnie o książeczkach ;-D

    Dziękuje za link do przepięknej strony Pia Jane Bijkerk, powaliła mnie dziś na kolana! Ciekawe czy będzie promować nową książkę w Holandii?To może uda się zdobyć dla Ciebie z podpisem ? ;-D

    ReplyDelete
  3. Z podpisem, super, ale nawet bez niego bardzo chcę mieć i nawet już widziałam, że amazon ma bardzo promocyjna cenę za trój-pak jej książek, i chyba w to pójdę :-)

    ReplyDelete
  4. "Przygodę w Plamie" też mam!!! :) tylko trochę mi się poniszczyła, bo umyśliło mi się dawno temu suszyć w niej kwiaty;( Piękne książeczki, mam wrażenie że dawniej nie było tak wiele kiepskich jak teraz. Po raz kolejny żałuję że nie mieszkam bliżej Warszawy.. Tym razem z powodu pchlego targu;)

    ReplyDelete
  5. O suszenie kwiatów – też to miałam, ale ja do tego używałam Elementarza, i nazwałam ten zbiór: Księga Suszeń(!!!), co za pomysły :-)

    ReplyDelete
  6. matko jakie piękne książki :) muszę też wyszperać swoje stare :D
    a kwiatki chyba suszyłam w Baśniach Włoskich:)

    ReplyDelete
  7. to chyba każdy miał etap "suszenia" hi hi :-))))

    ReplyDelete
  8. yes they're very beautiful, all these covers are a great inspiration ! I thank you to share it with us :)

    ReplyDelete