Tuesday, June 7, 2011

we are family






It can be a little megalomaniac to show so many pics of me in one post but... I love them! Really, not because I look prefect or beautiful or something like this,  for me they're great (and made by my husband). So you must deal with it :-D Have a great week / Dziś trochę megalomańsko polecę. Tyle zdjęć ze mną chyba nigdy tu nie było! No ale cóż, kto chce może pooglądać, kto nie lubi mojej twarzy – zapraszam jutro, obiecuję zmienić temat :-) Ale dziś: ja/Fika/ja i Fika/ja z rodzicami/Mańka/i znów ja, B&W w obiektywie mojego męża. Życzę Wam cudnego tygodnia i znikam do jutra.
---------------------------------------------------
Links for today: 
beautiful shop for kids: minikin*
niki pilkington illustrations

7 comments:

  1. you do look beautiful in these pictures:)
    świetne zwierzaki macie, lubię patrzeć na nie:)
    uściski
    J

    ReplyDelete
  2. hello pretty! How are you? I like your husband's photos... I think the first one is my favourite! :)
    Greetings from my studio...*

    ReplyDelete
  3. najfajniejsze pierwsze :) i z psem:) w ogóle jakie szwedzkie imię:)
    fika miła rzecz:)

    ReplyDelete
  4. tak, nasza sunia ma szwedzkie imię, bo zawsze podobało mi się słowo fika ( i to co oznacza ;-), i myślę ze pasuje do naszej ficzki, prawda?

    ReplyDelete
  5. tak, wygląda jak rasowa fika tylko kawy brakuje ;)
    zawsze się zastanawiałam jak to przetłumaczyć na inny język, ale chyba nie da się:) fika to fika i tyle:)

    ReplyDelete
  6. dwa pierwsze zdjęcia ODLOT!
    i roześmiana królewna:D

    ReplyDelete