Friday, July 8, 2011

kavka lives here (few days before big change :-)


















This is how our house looks like today, a while before the change :-) I hope the result of our repairs will be great. I can't wait to show you everything :-) Have a beautiful weekend / Tak wyglada nasz dom na chwile przed zmianami, mam nadzieję, że efekt będzie super. Już nie mogę się doczekać aby pokazać Wam co udało nam się zrobić :-) Życzę Wam cudnego, słonecznego weekendu!
---------------------------------------------------
Links for today: new book by Uppercase in Suitcase Series will be ready soon. This time: Dottie Angel, the vol. one about Camilla Engman you can see here.
Jollygoo Tokyo zine
miszkomaszko SUPER TALENTED girl, and her blog here
House Doctor new catalogue – nice :-)and blog here, and shop

31 comments:

  1. Piekielnie zdolna z Ciebie kobita!! Talent, pomieszany z nietuzinkowym wyczuciem estetyki, po prostu rewelacja!!! Ja również, nie moge sie doczekać;) Miłego leniuchowania

    ReplyDelete
  2. what a beautiful home! love that bathtub!

    ReplyDelete
  3. wow, jealous on that house! looks like no repairs are necessary ;)! but of course I'm so curious how will your house look like after it! :)
    wish U luck!
    Dennie

    ReplyDelete
  4. o matko jak u was pięknie! i jaki cudowny pająk po sufitem :))))

    ReplyDelete
  5. I love your house! I wish I'd live in a house like that! It's really amazing!!! I am curious about the change too... hm... what could it be? :) hehe
    have a lovely weekend to. ***

    ReplyDelete
  6. it's really funny that Ram and I have simmilar kitchen in mind (white with wooden desktop). Also we're planning to have one black door in the kitchen as a blackboard... I can't wait when we'll start with things like that but it's a far road there... we're still in construction... ah, someday, someday :))

    ReplyDelete
  7. ...ale cudowne mieszkanko, moge sie do ciebie wrowadzic...tylko na chwileczke...a najchetniej do twojej kuchni...ahh kaweczka tam musi bardzo dobrze smakowac.

    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  8. Magdaleno, jesli tylko masz ochote i bedziesz w poblizu Warszawy, zapraszam na kawke! Odezwij sie to podam adres :-)

    ReplyDelete
  9. witam...I co tu napisac? Po prostu WOW! Super mieszkacie, bardzo inspirujace miejsce, tak jak cala Kavka. Kuchnia mi sie najbardziej podoba, bardzo lubie tez takie niewykonczone surowe sciany, tu w polaczeniu z bialym.Jestem wielka fanka Twoich zabaw - zdjecia/ tekst. Dziekuje za otwarcie drzwi I zaproszenie do srodka domku. A

    ReplyDelete
  10. dzień dobry! po co ten remont? po co zmiany????? tu jest tak pięknie!!!!

    ReplyDelete
  11. w ogóle to jestem fanką Twojego lokum już od dawna :)
    lubię TE KLIMATY
    okazało się, że lampę (tę giant) i ścianę ceglaną i biblioteczkę białą mamy też
    pozdrawiam z Łodzi

    ReplyDelete
  12. Pięknie jest przed, moje ukochane Eamsy (jeszcze się dorobię), tylko ciąglę się zastanawiam - jakim cudem sofa jest taka biała w obecności tylu kotów i psa? Podziwiam więc nie tylko za styl! Czekam z niecierpliwością na nowe pomysły. Powodzenia!

    ReplyDelete
  13. Oglądam każde zdjęcie po tysiąc razy...i nadziwić się nie mogę że TO zmieniasz!
    Chociaż z drugiej strony rozumiem, że się znudziło :)
    To może jakoś tak..powiększmy moje mieszkanie... i przenieśmy od Ciebie do mnie tak jak jest? :D Da się tak?

    Cudny klimat!
    A w kuchni to bez dwóch zdań rozłożyłabym materac i spałabym codziennie pod tym cudnym stołem i macała krzesła. o.

    :)

    ReplyDelete
  14. Ech... piękne mieszkania. Jestem ciekawa zmian. Uwielbiam Twoje dinozaury.

    ReplyDelete
  15. Your blog always amazes me. Your eye for design, graphic & home, is so utterly inspiring. Your house is stunning, as I'm sure it will be after.

    ReplyDelete
  16. Kaveczko!widziałam! :))) jestem zachwycona:) uściski przesyłam!

    ReplyDelete
  17. Thank you sooo much :-)))
    Kochani, dzięki bardzo za wszystkie miłe słowa, ale wierzcie mi remont jest już potrzebny bardzo :-) Zaczynamy kwestie podłogi w kuchni, co przeraża mnie najbardziej ale... trudno, musimy przez to przejść. Roboty nie ubywa, mam wrażenie ze jest jej jeszcze więcej, ach te remonty...
    Caluję słonecznie

    A w kwestii pająka pod sufitem. Agatko to było zawsze moje marzenie, ja uwielbiam te bibułkowe cuda, a ten pająk został zrobiony specjalnie dla naszej rodziny. Jestem dumna i prężę pierś zawsze gdy o nim pomyślę!

    ReplyDelete
  18. Co w takim pięknym domu można zmienić??? Ale jestem ciekawa zmian.
    Pozdrawiam
    W.

    ReplyDelete
  19. przed zmianami jest rewelacyjny, ciekawe jak będzie po...?

    ReplyDelete
  20. kavko, jakiś czas temu była wystawa pająków w Poznaniu w Starym Browarze (z okazji Bożego Narodzenia). Piękne były i sobie obiecałam, że kiedyś takiego zrobię też:) ostatnio widziałam te wystawowe w muzeum Etnograficznym i znowu sobie o nich przypomniałam:)
    nie dziwię się, że na myśl o własnym duma rozpiera:D

    widzę, że dużo gości ci się szykuje po remoncie:) to może nam też się kiedyś uda na wschód pojechać;)

    ReplyDelete
  21. Agatko, pakuj rodzinę i przyjeżdżaj! Czekamy :-D

    ReplyDelete
  22. It looks amazing already - how can it get any better!!!

    ReplyDelete
  23. Magazynierko – sofa jest biała, bo to ikea i można w każdym momencie zastosować pranie! Dzięki ikeo za praktyczność! Ale odkurzacz codziennie jest w użyciu, bo czarne włosy naszej "Czarnej Brygady" dają się we znaki, dobrze chociaż że Paproch jest biały :-)
    a Eamsy, wygodne bardzo, i ładne to prawda, lubię bardzo
    całuję

    ReplyDelete
  24. I am completely blown away by how stunning your house is. I love every detail and only wish i could see more. Beautiful work!!!

    ReplyDelete
  25. Hi Asia
    I cant wait to see what you're gonna do with your house!! I love it just the way it is :-)

    I'm a big fan of House Doctor too :-) http://www.bodieandfou.com/house_doctor_dk

    http://bodieandfou.blogspot.com/2011/07/i-love-this_17.html

    ReplyDelete
  26. Błagam nie zmieniaj nic, jest bosko!!!

    ReplyDelete
  27. Świetne wnętrze, detale, meble - cudownie pomieszane różne style arch. wnętrz! Gratuluje!

    ReplyDelete
  28. piekne wnetrze! super blog! gratuluje!

    ReplyDelete