Monday, July 18, 2011

our house's repairs (part 3) /painting...



...nails, no I'm just kidding :-) I repainted the black walls to white, blue nails are just a nice addition :-)/ malowanie paznokci... nie, żartuję. Pomalowałam ściany, białe na biało (czyli standardowo) i czarne na biało, w pokoju i kuchni, a niebieskie paznokcie to tylko miły dodatek


…but I think that men who made it for us should be embarrassed. I'm wondering how polish workers could have a job abroad, it must be something strange with them outside our country because I have never meet a good, worth recommend builder in Poland! But coming back to our floor I hope we found the solution finally, present you when will be ready to show, ok?  (forgive me mistake in word biggest, please :-)/podłoga w kuchni, to nasz wielki problem i wstydliwy moment budowy, choć w zasadzie to robotnicy, którzy ja robili powinni się wstydzić, miał być szlifowany beton malowany na biało a wyszło jak zawsze... ale mam nadzieję, że w końcu znaleźliśmy rozwiązanie sprytne acz niezbyt kosztowne i bardzo gustowne :-) pokaże gdy bedzie gotowe 
and someone else has changed his clothes... he's so elegant & stylish now/ jeszcze ktoś zmienił swe szaty ostatnio... myślę, że Mr. Red teraz wygląda naprawdę stylowo, chyba zmienię mu imię na Mr. White, będzie bardziej "na miejscu", prawda?
Links for today: give me a moment, please :-))))

12 comments:

  1. cool*) powodzenia z podłogą!

    ReplyDelete
  2. podziwiam, malowanie to wyzwanie :)
    szatki czerwone też mi się podobały

    ReplyDelete
  3. mr white and miss piggy są super w tej bieli, po wietrzeniu nowe szatki jak znalazł:-)

    ReplyDelete
  4. Przynajmniej macie dobra pogodę do malowania! Słoneczko za oknem i lepiej wszystko schnie! A u mnie ciagle leje.... Buuuuuuuuu

    ReplyDelete
  5. pierwszy raz mam ochotę na zdobione paznokcie !

    ReplyDelete
  6. trzymam kciuki za kolejne etapy.
    Mr. White super cool :-)

    ReplyDelete
  7. From black to white. Not an easy work!

    ReplyDelete
  8. Matilda – you're right, but I won this battle! Kisses

    ReplyDelete
  9. hahaha it is fun to read you ranting about Polish workers (being Polish) My neighbour got her house done by some and they ended up in court because they more or less destroyed her place! But I am sure there will be good workers as well;) Your home is beautiful!
    Desiree

    ReplyDelete
  10. Podsyłam namiary na braci mniejszych Mr.JużNieReda, jak zobaczyłam od razu o nim pomyślałam:) Pozdrawiam, bo wpadam tu często AMK

    http://www.house8810.com/Product.aspx?StockNumber=8020.00001

    ReplyDelete
  11. o dzięki, bardzo ci mniejsi ładni :-) wpadaj, wpadaj bardzo mi miło!

    ReplyDelete