Saturday, August 20, 2011

heroes of the day and book for the weekend :-)



today's heros: Paproszek & Fika, cat & dog, white & black, philosophical nature & element of joy but their love is BIG / bohaterowie dzisiejszego dnia: Paproszek i Fika, kot i pies, biel i czerń w wydaniu lekko zezwierzęconym, filozoficzna, zadumana natura i żywioł radości ale ich miłość jest wielka
look at the photo of Fika and look here now. Lucy from elleestfou blog send me link with the post of her beautiful dogs. When I saw the black beauty I coudn't belive my eyes! Fika has twin sister brother! Thank you Lucy soooo much and big kisses from Fika to Dasty. at the end of a small personal questionnaire and go to the next point of the post: / spójrzcie jeszcze kochani na zdjecie Ficzki a teraz tu. Lucy z elleestfou blog przesłała mi link i kiedy spojrzałam nie mogłam uwierzyć oczom swym! Ficzka ma siostrę bliźniczkę! Niewiarygodne podobieństwo! A teraz mały kwestionariusz osobowy i przechodzimy do następnej części wpisu:
---------------------------------------------------


---------------------------------------------------

I know that silence is golden but sometimes a little boring. I've neglected you so much lately so book for the weekend is very beautiful today: / Wiem, że mówi się milczenie jest złotem, ale czasami nudnym, moje milczenie na blogu to nie brak pomysłów na kontakt z Wami ale zwyczajne zarobienie, nagle zobaczyłam, że to już sobota, nie wiem kiedy czas mija... ale w ramach wynagrodzenia Wam mego haniebnego zaniedbania dziś piękna książka do kontemplacji łikendowej:
Amsterdam. Made By Hand by Pia Jane Bijkerk, very very talented girl. Have a great weekend my dear Friends! / Amsterdam, made By Hand nieziemsko utalentowanej dziewczyny z Australii Pia Jane Bijkerk. Cudownego weekendu Kochani!


Links for today: Free Money Patti Smith
new issue of LOVE mag is on sale now

12 comments:

  1. Sliczne te twoje zwierzaki a i prace Pia zawsze podziwialam...dziekuje za ten inspirujacy post!

    ReplyDelete
  2. dobrze, że jednak wpadasz na bloga! uwielbiam tu zaglądać i jak za długo nic nowego się nie pojawia, to przebieram nogami pod stołem ze zniecierpliwienia!!! hmmm...no. to tyle.

    miłej niedzieli Tobie również!!! :-)

    ReplyDelete
  3. hahahaha, przeczytałam post thYmkI i mogłabym podpisać się pod każdym słowem :)
    serio!

    ReplyDelete
  4. kochane jesteście!!! cudnie to czytać bo chciałabym żeby kavka była na pełen etat, żadnych dodatkowych zajęć, czasozabieraczy itd. tylko ja i Wy, nie mogę się doczekać, tylko czy dam radę? no cóż zobaczymy :-))))

    ReplyDelete
  5. Kisses and hugs!
    :)
    Btw. our Dasty-is dog. So Fika has a brother :)
    We rescued him from one terrible shelter here in Slovakia. Other dogs there beat him a lot. We decided that he will stay forever with us.
    And he is the most lazies dog in the world.
    So take care,all loving creatures :)

    ReplyDelete
  6. Ja trochę w innym temacie. Dziś jadłam obiad w Ikea i leżał sobie magazyn. Otwieram, a tu Ty ;-) i Twój dom. I to było miłe ;-)

    ReplyDelete
  7. cała kavka :-) nawet sie nie pochwaliła, że ją IKEA do gazetki włożyła :-)

    mam ten egzemplarz, lubię zaglądać ....

    ReplyDelete
  8. Haha, Fika and Datsy has a brother in Slovenia too, because may friend's Cigo is just the same...the most kind dog I know and I have a dog too.
    Cigo likes my Biba and hates motorcycles and he loves to runing in the woods and he also has a cat sister called Mici;)

    ReplyDelete
  9. Fajnie takiego blizniaka znalezc - czasem az dech zapiera , bo jest takie podobienstwo .
    Zdjecia swietne , jak je ogladam to od razu marze abys byla moim dekoratorem wnetrz :)

    ReplyDelete
  10. Lubie czekać na Ciebie i tęsknić ;-) a potem już się delektuje jak coś napiszesz...

    a gazetkę w IKEA w Delft z Tobą odkryłam z wielkim uśmiechem i leciałam do małzonka przez pół restauracji...się pochwalić, że znam Kavkę
    !!! ;-D

    ReplyDelete
  11. Niespa – tak tak, już się trochę zaczynam martwić, że niedługo otworzy ktoś lodówkę i wyskoczę ja, może już mnie za dużo wszędzie, ale to minie :-)
    Lucy – you are great person, I see it, great, good person, thank you for being wit us here. Oh and sorry for Dasty I'm going to correct my mistake :-) kisses to all your furry friends and to you of course

    Matilda – it's funny, I see dogs like my Fika everywhere now, even in TV programm Mythbusters yesterday :-) Thanks for info and kisses to Cigo

    Ola – do usług, Kavka zawsze gotowa

    Agatko kochana, dzięki, a paczucha z mojej winy wciąż leży u nas, ale dziś zdjęłam z niej stertę rzeczy w czasie porządku poremontowego i już idę na pocztę. Przepraszam!!!!

    ReplyDelete