Wednesday, August 24, 2011

kavka giveaway


It's high time for new summer giveaway. Today one person could win my illustration. It's original artwork and one of my illuustration for the book which will be published soon. I LOVE this illustration and decided to give it on of my dear readers I hope you'll like it too. :-) All you have to do is: 1. leave a comment under this post 2. join and follow my blog :-) 3. just have luck! I'll wait for your answers till first September. The winner will be announced September 2. If you'd like you can write about this giveaway on your blog (if you have your own), but it's not necessary :-D 
---------------------------------------------------
---------------------------------------------------
Najwyższa pora na mały późnosierpniowy prezencik. Dziś moja oryginalna ilustracja do książki, która ukaże się niebawem. Uwielbiam ten rysuneczek i dlatego postanowiłam podzielić się nim z moimi kochanymi czytelnikami. Mam nadzieje, że Wam też się spodoba. Co musicie zrobić: 1. zostawić komentarz, 2. przyłączyć się i zostać obserwatorem mojego bloga 3. mieć szczęście w losowaniu. Na wpisy czekam do 1 września, a zwycięzca zostaną ogłoszeni 2 września. Jeśli chcecie możecie o giveaway'u wspomnieć na swoich blogach (jeśli takowe posiadacie oczywiście) ale nie musicie :-D Powodzenia
---------------------------------------------------

link for today: NEW, GREAT SHOP by Fine Little Day, you must check

51 comments:

  1. Witam!
    I spieszę z komentarzem, bo rysunek jest bombowy ;-) Bardzo mi przypadł do gustu! Szczególnie te OCZY!!! Wyraziste i oddające emocje właściciela! Zaglądam tutaj do Ciebie często i oczywiście dołączam do obserwatorów!
    Pozdrawiam serdecznie!
    dorka

    ReplyDelete
  2. ilustracja jest genialna ;]
    ciekawe w jakiej książce się pojawi ;)
    obserwuję

    ReplyDelete
  3. i like your blog and it is in my reading list on the right sidebar of my blog.
    i like the interesting mix of posts and the neet layout.it is like eye candi.
    /you can check for yourself in my blog vanyasartjournal.blogspot.com./love your illustration and hope i will win the givaway.

    ReplyDelete
  4. Rysunek BOMBA! bardzo mi się podoba jest taki... śmieszno-wesoły:)

    ReplyDelete
  5. rysunek super. juz sie dopisuje :-)

    ReplyDelete
  6. Hej! Zostawiam nieśmiały komentarz, bo raczkuję w blogowym świecie ;) Choć przyznam, że jestem Twoim cichym podglądaczem od dość dawna. Rysunek? No jasne, że mi się podoba, no jasne, że turlałabym się z radości, gdybym go wygrała! Choć psina coś niewesoła...
    Pozdrawiam! :)
    http://10srok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oj, Oj, jesli nie wygram, zamawiam ksero:)
    Gizmo

    ReplyDelete
  8. Chętnie przygarnęłabym tego psiaka ;-)

    ReplyDelete
  9. nie płacz piesku, nie płacz, chodź DOOO MNIEEE, mam cudowny domek dla Ciebie ;)

    pozdrawiam, pozdrawiam
    i kciuki za siebie trzymam :)
    PS obserwuję, rzecz jasna :)

    ReplyDelete
  10. Ja tak w kwestii formalnej:))
    Ten piesek płacze czy się poci na tym termoforku?
    Tak mu w tyłeczek ciepło, że wypieki mu się zrobiły?

    ReplyDelete
  11. Mi podoba się przeogromnie. :)

    ReplyDelete
  12. ja tam nie mam szczęścia ...

    ale co to szkodzi się wpisać, proszę bardzo!

    na moim blogu może też wspomnę :)

    buziaki!

    ReplyDelete
  13. uwielbam wszystkie Twoje ilustracje :-))
    a blog odwiedzam systematycznie,pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Hi! I LOVE this illustration of yours because it just looks so much like my own dog, Menina.
    I mean, take a look at her:

    http://www.flickr.com/photos/mayraelespp/5468630757/in/set-72157618493928881

    Isn't she cute? She's really old, so she cries a lot at night, keeping everyone awake :)
    And she's really thin, so she feels really cold some nights, and she uses a hot-water bottle too.

    Anyway, I'd really like this illustration, I think I should get it :D
    I love you blog, thanks a lot.
    Mayra.

    ReplyDelete
  15. Hi! I think my friend Mayra should get the illustration, because it just looks A LOT like her dog Menina, take a look:
    http://www.flickr.com/photos/mayraelespp/5468630757/in/set-72157618493928881
    Besides, because her dog's really old, she cries a lot at night. And when it's cold, she has to use a hot-water bottle.
    It fits perfectly. Thanks!

    ReplyDelete
  16. Mi , mi ,a raczej mnie :) Zeby kotom na nosie zagrac ;)

    ReplyDelete
  17. Ja tez kcem, ja tez kcem pieska… bardzo prosssse :). Tak na powaznie, znajac moje szczescie, w rzucie dwoma kostkami wychodzi mi w sume jeden, wiec... ^_*
    Ale to nic, milo tak sobie pomarzyc. A nuz pozytywne wibracje przyciagna szczesliwy los. Milego dnia! Hugs, kisses & cookies;))

    ReplyDelete
  18. I don´t want to get it, I am just admiring it :o)

    ReplyDelete
  19. I jak tu się nie zapisać? :) Piękny jest :)

    ReplyDelete
  20. i ja, i ja... zaglądam nie raz
    i ja, i ja... chcę tego psa ;-)

    ReplyDelete
  21. Ilustracja Kavkova, mmm... Rozkosznie.

    ReplyDelete
  22. boska! aj, z chęcią przygarnę, z wielką chęcią!
    i obserwuję naturalnie, nie może być inaczej :)

    ReplyDelete
  23. Dziś przez zupełny przypadek trafiłam na twojego bloga i muszę przyznać... twoje ilustracje są genialne :) A ten piesek wygląda przesympatycznie :D

    ReplyDelete
  24. Ilustracja jest MISTRZOWSKA I byłabym wniebowzięta, gdybym została jej posiadaczką. :) trzymam kciuki...ZA SIEBIE! ;)

    ReplyDelete
  25. Oh jakby pięknie wyglądała w naszej swieżo odnowionej sypialni... gdzie wszystkie ściany jeszcze puste. No i 3-go mamy rocznicę ślubu, taki prezent dla Męża (uwielbiającego psy) byłby idealny :)

    ReplyDelete
  26. 1. Już komentuję....smutny jesteś piesio, ciekawe dlaczego?
    2. Dołączyłam do obserwujacych (chociaż akurat nie musiałam, bo i tak tu zaglądam, ale skoro Kavka chce mieć mnie na liście - to proszę)
    3. Dałam linka na swoim blogu:
    http://rafa-kids.blogspot.com/2011/08/illustration-graphic-design-asia-gwis.html
    Dziękuję za szansę, 1.09 jest naszą 10 rocznicą ślubu, ciekawe czy piesek nad nami zapłacze. (?)

    ReplyDelete
  27. Your clean and beautiful design of your blog is amazing!

    ReplyDelete
  28. ja również zgłaszam się po tego ślicznego pieska:D

    ReplyDelete
  29. Hey! Really like the illustration. It would be awesome to get it.
    Congrats on the nice blog and always amazing designs.
    I also like your hair - or lack of it :)

    ReplyDelete
  30. ale się wszyscy powyżej podlizują by dostać tego beczącego psiaka... ja to jestem tylko ciekawa co i kto mu zrobił że biedak płacze?
    pozdrawiam... - jedna z 165

    ReplyDelete
  31. Coś piesek straaaasznie płacze - mimo to jest narysowany wesoło - ale pewnie płacze bo patrzy na ładny zachód słońca( tak sobie tłumaczę, że pewnie płacze ze szczęścia - a co!)

    Najbardziej podoba mi się jego nosek - wygląda jak wnętrze żarówki;)

    Pozdrawiam;D

    ReplyDelete
  32. zglaszam sie
    obserwuje jako Agata
    afata@vp.pl
    notka: http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2011/08/nowe.html

    ReplyDelete
  33. to jeszcze raz ja :-)
    obserwuję od dawna, a notka u mnie już jest:

    http://thymka.blogspot.com/2011/08/blog-post.html


    czy zwiększyły się moje szanse na psinkę???

    ReplyDelete
  34. na pusta jesienna sciane jak znalalzl!

    ReplyDelete
  35. jaa! ja chce! dlaczego? bo chce! mam taką chęć i ochotę aby przygarnąć płakso-psa na termoforze :-)

    ReplyDelete
  36. Przecież to wypisz wymaluj pupil moich najukochańszych na świecie dziadków! ♥

    Kavko byłabym chodzącym bananem na gębie gdyby to cudo trafiło w moje ręce i zasiliło szeregi piękności na mojej ścianie :)

    cudo!

    ReplyDelete
  37. Your creaters allways make my day...well, must say, also a week;)
    I would call this little baby "Žuža, everything will be ok".

    ReplyDelete
  38. och jak pięknie by wyglądał na moich klamerkach na ścianie

    ReplyDelete
  39. don't be sad little dog,i 'll take you at home,and i'll put you in a nice room with a lot of friends and food and love !
    love your work kavka!
    always a pleasure to visit you
    bonne soirée *
    sophie

    ReplyDelete
  40. Quirks what you have, quirks what you put in your pictures. Never stop.

    Köszi,

    Bea from Edinburgh

    ReplyDelete
  41. No dobra, ja liczę na szczęście w losowaniu :)

    ReplyDelete
  42. Zdążyłam :) Uff. Słodka psina, pasowałaby u mnie :)

    ReplyDelete
  43. Przypadłości z pieskiem mamy, widzę, podobne. Tylko czy ma kto mu gorącej wody dolać? Się pytam :)

    ReplyDelete
  44. Ale super byłoby zostać wylosowanym! Już dawno zapomniałam, jakie to uczucie :)

    Pozdrawiam!
    Marysia K

    ReplyDelete