Thursday, August 4, 2011

our house's repairs (part 4) /kitchen's movement...

Tasks for today: /Zadania na dziś:
1. find good place for everything we have in our kitchen /znaleźć odpowiednie miejsce na każdą rzecz
2. admire new kitchen's floor (made by my dear husband during my leasure time) /podziwiać nową podłogę założoną przez drogiego męża w czasie mojego wakacyjnego leniuchowania :-)
3. try to charm sun to stay with us longer, the cute, pink pig could be helpful /zaczarować słoneczko, by zostało dłużej, może urocza świnka pomoże
the pig is a friend of the red rabbit and is designed by Jorine Oosterhoff /świnka jest przyjaciółką królika a jej mamą designerką jest cudowna Jorine Oosterhoff
---------------------------------------------------
music for today: anna calvi desire & first we kiss
links for today: fall lookbook of minikin* shop (any time I visit this incredible beautiful place I regret I have no kid :-)
barnaby barford – awesome stuff
HUGS!

17 comments:

  1. Super mąż :) Świetnie się spisał! Powodzenia w wykonaniu zadań! Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. my też robimy remonty :) znaczy raczej przemeblowania:)
    Olafa pokój zmieniony, a ja przeprowadziłam warsztat i od razu w domu ład i porządek:D
    wasz dom widziałam w ikea family i z dumą pokazywałam rodzinie, że wiem kto to;)

    ReplyDelete
  3. Pani Agatko Pani cudnie cudna jak zwykle :-))) dziękuję
    a Twoje przemeblowania warsztatowe widziałam, ślicznie jest

    ReplyDelete
  4. hello:-)
    podłoga fajowa!klepka to, czy gres? diablo ciekawa jestem.

    ReplyDelete
  5. Linki sa swietne - teraz tylko jakies dziecko znalezc ;-)

    ReplyDelete
  6. Anito miła, to zwykły panel jest tylko drewniany, wyszło tanio, prosto w montażu a jak schludnie (daleko do pierwotnego pomysłu ale cóż pojedziemy za to do Tajlandii), a koty cudny poślizg mają i cały czas go testują :-)))

    ReplyDelete
  7. hej ;) ja tez jestem na etapie remontu i myślę o podłodze w pokojach twoja w kuchni kavko wygląda świetnie ja myślałam o wycyklinowaniu i przebieleniu drewna ciekawe jak bedzie wygladac dalszego powodzenia remontowego ;)

    ReplyDelete
  8. Podloga jak i cale mieszkanko cuuuudne.^_^ Good job! W czarowaniuwiedzmowaniu pomagam calym sercem przesylajac choc troche slonca wloskiego. Milego weekendu! Ciao ciao! :)

    ReplyDelete
  9. You are so organised!
    And I know what you mean about the rain. Just got back from Warsaw myself...

    Greetings from Paris!

    ReplyDelete
  10. European Chic thank you for visiting Kavka and sorry for the weather, I saw your post about visit in Poland, hope sun will be with you during your next trip to my country :-)

    ReplyDelete
  11. Pięknie pięknie! Właśnie dzisiaj widziałam Twoje mieszkanie na decor8 i aż pękam z dumy :D

    Ściskam :)

    ReplyDelete
  12. i've got your beautiful print today. thank you SO MUCH! it's as stumming as it seemed in your shop :):) glad i found your talent! have a nice week, sandra

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Sandra, thank you so much, I'm happy Mr. Deer is with you now, and you like him :-)

    ReplyDelete
  15. ale tu ładnie..wiem,wiem powtarzam się..bo kot pasuje i piesu i kończysz remont,a przede mną jeszcze długa droga..wszystko składa się w całość..piękne prace..te króliki !echh
    a.

    ReplyDelete