Tuesday, August 16, 2011

white leaping rabbit lives here























one white rabbit, one white room plus small bathroom, small kitchen, no tv set and big sense of humour, everything on 38m2, do you need something more to live comfortably and happily, I don't think so :-)and what about you? I love this apartment and could move in today or tomorrow, big hugs from me and thanks for your visit from the rabbit. /jeden biały królik, jeden biały pokój plus łazienka, mała kuchnia dla osoby jedzącej zdrowo i właśnie tyle ile trzeba, brak telewizora, dużo poczucia humoru a wszystko to na 38 m2, czy potrzeba czegoś więcej by żyć wygodnie i szczęśliwie, nie sądzę :-) królik też nie, a Wy co myślicie, ja uwielbiam to mieszkanko i mogłabym tam zamieszkać choćby jutro, duże kavkowe uściski a królik dziękuje, że wpadliśmy z wizytą.
photo: © sebastian gill /styling: asia gwis/kavka 

17 comments:

  1. It looks great!Love the bathroom.
    And thank you for the visit and comment :-)

    ReplyDelete
  2. Powtarzam się, ale co tam - świetnie!

    ReplyDelete
  3. waw, what a beautiful place!! So cozy and full of pretty things... well... I leave on only 24m2 and it's too tiny... can't wait to move in our future house... oh, if only things could be done faster... :)
    hugs to you, good night*

    ReplyDelete
  4. Bardzo ladne - to chyba mieszkanie Twojej siostry ?? Pamietam je z wczesniejszych zdjec ; polaczenie scian czerwonych z bialymi tak mi sie spodobalo , ze uzylam je w swojej kuchni :]

    ReplyDelete
  5. ohhhh ale tu pięknie!
    Kavkowe kolaże są moje naj, naj ulubieńsze! ;-)
    You are the best!
    My też mamy małe mieszkanie, więc wiem co to jest za wyzwanie...gdybyś miała ochotę zajrzeć to zapraszam ;-)
    /paczuchy dalej nie ma ;-/////??????

    ReplyDelete
  6. świetnie wszystko dobrane, artystyczne wnętrze - ma duszę!!!

    a kufer pomalowany na biało w roli stoliczka - zupełnie jak z mojej nowej sypialni, o której niebawem skrobnę coś u siebie :-)

    ReplyDelete
  7. Fajny klimat, ja też nie mam telewizora, już chyba od 15 lat :)
    Mój obecny mąż wyjawił mi kiedy się poznaliśmy, że także takowego nie posiada... no i oboje wiedzieliśmy że coś się święci ;)

    ReplyDelete
  8. white rabbit thanks for the visit and invites anytime:-) great pics

    ReplyDelete
  9. fajowe! czerwien boska, a najbardziej polubilam Budde wsrod talerzy.

    ReplyDelete
  10. Kochani, bardzo dziękujemy za miłe słowa: biały królik, ja i moja siostra bo to jej warszawskie mieszkanie :-) zuch dziewczyna wszystko zaprojektowała i zrobiła (!) sama, łącznie z położeniem parkietu w przedpokoju i łazience, montowaniem wielkiej szafy, malowaniem ścian, kładzeniem glazury itd, itd więc zrobienie lampki nad sofą to już była łatwizna :-) a później spakowała się i wyprowadziła z Polski ot taki kobiecy kaprysik :-)))))

    ReplyDelete
  11. Dzielna dziewczyna! ale ze kaprysem było wyjechanie z Polski, to nic a nic nie wierze , ani ani :-)))))) a zreszta jak sie ma takie mieszkanko to zawsze jest gdzie wrócić, bo czasem , sie wyjeżdża, i czasem sie tez wraca. Pozdrawiam, xxxx a

    ReplyDelete
  12. Red and white kitche, bold choise! Love the yellow lamp and your place will allways look nice beacuase you jast have greta taste. Simple.

    ReplyDelete