Monday, August 8, 2011

your own unique hanger



I used: a) board from old spoiled ikea bed, white acrylic paint, knobs from building store (Castorama and Leroy Merlin) hooks from ikea, Leroy Merlin and 2 designed by Jorine Oosterhoff my idea and helpful hand of Seba. I hope you like it and want to do your own, unique and practical hanger. Have fun!
Some links with great knobs: anne black, anthropologie,house doctor

18 comments:

  1. Bardzo fajny pomysl , strasznie podoba mi sie psa dupka jako wieszak .
    W domu mam rozstawionych kilka roznych psow , tak specjalnie zeby koty powkurzac ;)

    ReplyDelete
  2. Psia dupka z mieszkania mojej siostry, fajna i bardzo funkcjonalna, a z kotkami fajny pomysł, może też to zrobię, bo prawdziwy pies jakoś ich nie wzrusza ot kolejny mebel a dla Koko mięciutka poducha do spania :-)

    ReplyDelete
  3. what a great idea!!! So so cool and ispiring! I'll maybe try to make one myself for the new house when the time comes...
    thanks for sharing, I just saw some beautiful knobs online and I wondered where I could use it...well now I know. :)oh and the rabbit knob looks amazing, I'll check now if there's also in black color...

    ReplyDelete
  4. oh I can't find it... where did you get it? :)

    ReplyDelete
  5. O sorry Naa, wrong link :-(
    here you can find all colours including black http://www.capventure.com/
    check the ZOO (coat-hook)
    my sister bought them (bunny and pig) in Germany, but you can find the list of shops on www.capventure.com website

    ReplyDelete
  6. thanks I'm gonna check it out! :)
    I hope you received my mail some days ago and that your book is progressing well. Have fun!*

    ReplyDelete
  7. jak dobrze, że zabrałaś psią dupkę, pasuje do prosiaka i edka:-)

    ReplyDelete
  8. świnka cudna :) zresztą jak cała wieszakowa instalacja

    ReplyDelete
  9. g-e-n-i-a-l-n-y!! zainspirowałaś mnie! jesteś super Kavko!:)*

    ReplyDelete
  10. Uroczy, że też nie można kupić takich pięknych, pomysłowych przedmiotów.
    Jakbyś chciała go kiedyś sprzedać to koniecznie daj znać:)

    ReplyDelete
  11. heloł!
    nieźle to sobie wymyśliłaś :)
    świetny

    ReplyDelete
  12. Jesteś genialna! To najpiękniejszy wieszak, jaki kiedykolwiek widziałam. Serio.

    ReplyDelete
  13. Dzięki kochana, ale jak widzisz każdy go może wykonać i to tak jak chce! Wieszak w praktyce sprawdza się super, nagle wszytko ma swoje miejsce i nie leży na sofie, krzesłach, stole i podłodze :-)

    ReplyDelete
  14. Po prostu boski :-))) Czuję się zainspirowana :)

    ReplyDelete
  15. no bardzo bardzo bardzo ....!!! :-) ehhh Ty to masz pomysły!

    ReplyDelete
  16. Fajny pomysł, taki w skandynawskim stylu. Przeglądałam twoje grafiki, naprawdę bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete