Thursday, September 8, 2011

000







sad becase of:
rain
the end of summer
stupid sitations had happend
many works and lack of time
my very short hair, I miss my dreadlocks
not so good figure as some years ago
novel of Llosa Travesuras de la niña mala
shorter days
and many, many more...
but it will pass soon, the main thing like my Tibetan doctor says: not to think about it 
smuteczek dziś z powodu:
deszczu
końca lata
głupich sytuacji, które się wydarzyły
zbyt wielu prac i braku czasu
moich krótkich włosów. tęsknię za dredami
nie tak fajnej figury jak kiedyś
powieści Llosy Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki
coraz krótszych dni
i wielu innych rzeczy
ale to minie, najważniejsze jak mówi mój tybetański lekarz: nie myśleć o tym

10 comments:

  1. OMG, not to think about it is a goooood advise.
    Well I can't wait to see rain coming...just for few days, please:)
    Com on don't be sad, there will be a beautiful autumn, then (skip) the winter and some sunny and short springa and ohhh ... summmmer

    ReplyDelete
  2. Matilda you're right!
    BTW could you send me your address please, I've got something for you :-)

    ReplyDelete
  3. Hello from France :) I read you as soon as I can, and be sure that you give me smile with all your beautiful pictures, works and posts !

    Here we still have sun, I send you ! See you.

    ReplyDelete
  4. Thank you Gi sooooo much. Your mail makes me smile and helps fell better, I almost feel the touch of sun on my face :-) Have a great evening dear :-D

    ReplyDelete
  5. heej Kaveczko! u mnie to samo..ehhh.. najważniejsze to myśleć o czymś innym;)
    ALE! nadal uważam, że Twoje włoski są super-mimo,że bardzo króciutkie,wyglądasz w nich bardzo kobieco- masz szczęście z tymi rysami twarzy:)
    uściski!

    ReplyDelete
  6. write the things you do like down for us :x)

    ReplyDelete
  7. Szelmostwa to piękna książka. Dobrego masz lekarza. Mój lekarz przyjmuje w standardowej przychodni zdrowia, jest Syryjczykiem i jak poszłam poprosić o badanie tarczycy, to też mi zalecił: "Nic się nie martwić, optymizm, optymizm, a pod nóż to w ostateczności". Takich lekarzy to ja lubię! ;)

    ReplyDelete
  8. Pieknie pokazujesz nie-smuteczki na zdjeciach Kavko . Za kazdym razem gdy widze Twoje posty uwieczniajace piekne detale Twojego domostwa moja dusza rozplywa sie , zmienia sie jej konstytucja , u Ciebie jest pieknie , masz genialne sokole-oko i kiedy widze Twoje zdjecia zawsze ciuchutko wyszeptuje ' tez bym tak chciala (pieknie/prosto) mieszkac'.

    Skarpetki calkowicie mnie rozbroily - ciekawe skarpetki zbieram nagminnie , skad one pochodza ??

    ReplyDelete
  9. Olu nie pamiętam niestety skąd są skarpety :-) Gdzieś zakupiłam dawno temu ale intensywnie zaczęłam nad tym myśleć i może przypomnę sobie kiedyś, wtedy na pewno dam znać.

    ReplyDelete