Thursday, September 8, 2011

news

I have great news! Great for me and hope great for you. Brand, new Ikea Family Live website starts today. It's the first information. The second is: I'm a guest blogger there, woohoo! Please visit my blog! First post is about, a little introduction for new friends but next will be about things that I love, things that inspire me, eveything that makes me smile, so be there with me guys! And keep your fingers crossed. / Mam wspaniałe wiadomości! Wspaniałe dla mnie i mam nadzieję dla Was. Pierwsza: dziś ruszyła nowa strona Ikea Family Live. Druga jest taka, że jestem tam guest bloggerem. Dostałam propozycje blogowania dla nich jakiś czas temu i... ucieszyłam się bardzo! Pierwszy post jest o mnie, takie małe przedstawienie się dla tych, którzy mnie jeszcze nie znają, a następne będą o tym co lubię, co mnie inspiruje, o wszystkich ładnych sprawach, no wiecie trochę tak jak tu ale jeszcze więcej :-D Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie mnie odwiedzać nie tylko tu ale też na stronie Ikea Family. Trzymajcie kciuki. Pędzę do prac domowych a Was zapraszam na mojego gościnnego bloga!

24 comments:

  1. Zaciskam mocno kciuki! wspaniała wiadomośc...a ja juz chciałam tu jakieś pocieszenia wypisywac, co do poprzedniego posta ;-)

    ReplyDelete
  2. Dzięki dziewczyny, ja się cieszę strasznie ale i boje trochę, bo co innego u mnie coś robić a co innego tak na "publicznym" forum że tak powiem, ale będę się starała, i bądźcie ze mną :-)

    ReplyDelete
  3. Lubimy! Przedsmak mieliśmy już w gazetce IkeaFamily :-) Gratulacje!

    ReplyDelete
  4. Zycze powodzonka lub jak tu sie mowi "in bocca al lupo!" alias Good luck! :). Bede sledzic i kibicowac! Hugs, kisses & cookies;))

    ReplyDelete
  5. Great! Andn love your photo + illustration CV:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo dobrze, świetnie, wspaniale :)

    ReplyDelete
  7. Asia, dasz radę ;-) Trzymam kciuki!!!

    ReplyDelete
  8. dla mnie najmilszym uczuciem było niespodziewane zobaczenie Twojego pięknego domu na blogu 16 house, wtedy czuję, że wszystko się zapętla i piękne sprawy zawsze trafią do kolekcji pięknych spraw : )

    ReplyDelete
  9. gratuluje też bardzo!!!! i .....cichutko, cichuteńko zazdroszczę ....:-)

    uwielbiam Twój dom,
    Twoje prace,
    Twoje niesamowite wyczucie smaku

    super! tak trzymaj! Ikea wie co robi :-)

    ReplyDelete
  10. dołączam się do gratulacji :)
    oby tak dalej
    nie bój nic, przecież TEN TWÓJ BLOG to też prawie publiczny i jak dobrze Ci idzie!

    ReplyDelete
  11. Congratulations! I just found your blog. I found you via Riazzoli. I hope you don't mind that I posted a photo of yours on my blog today (with links). Thank you so much. Happy weekend!

    ReplyDelete
  12. Liza of course I'm not :-) I like it very much :-)
    Thank you for visiting me, happy weekend to you too...

    and for everybody!

    ReplyDelete
  13. gratuluję:)) Kavko, na pewno sobie poradzisz- w końcu to co ich urzekło to TY:)
    uściski!
    J

    ReplyDelete
  14. Thank you so much for lovely comments and your great support!!!
    Kochani dzięki za cudowne wsparcie!

    ReplyDelete
  15. Widziałam i bardzo się cieszę :) Gratuluję i życzę powodzonka!

    ReplyDelete
  16. O rety! Wspaniale! ale byliby głupcami gdybyś nie zasiliła ich szeregów :*

    ReplyDelete