Wednesday, October 12, 2011

brrr


What I really need today (the day was so stressful) is biscuit, mug of strong black tea, sweet memories of the summer & good book / To czego dziś potrzebuję (po bardzo stresującym dniu) to herbatnik (jestem maniakiem klasycznego herbatnika, nie za słodkiego, idealnie kruchego, takiego pękającego na pół i tylko na pół), kubka mocnej, bardzo gorącej czarnej herbaty, słodkich wspomnień o lecie i dobrej książki


the autumn flower is FOR YOU / a jesienny kwiatek jest dla Was
Links for today: beautiful bowls by Geraldine de Beco (cat is my favourite :-)
---------------------------------------------------
and now I'm going to sleep, good night!
---------------------------------------------------
Dla tych, którzy mają telewizor i Kuchnię Tv :-) Fajny nowy, super interesujący program o mniej standardowym gotowaniu "Dziki Obiad Łukasza Łuczaja" do którego miałam przyjemność zrobić logo i literki :-) A kto chce przeczytać więcej: artykuł Agnieszki Kręglickiej w WO :-)))

13 comments:

  1. tak, ja rowniez mam slabosc do herbatnikow klasycznych. i do myszy! stad pytanie: co to za puszka?

    ReplyDelete
  2. nie mam Kuchni TV, ale logo i literki mi się podobają :)
    pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię Łukasza Łuczaja i Twój blog, więc ten wpis był dla mnie miłą niespodzianką :)
    Zaglądam tu od pewnego czasu, ale piszę po raz pierwszy: gratuję świetnego bloga, stworzyłaś wyjątkowe, klimatyczne miejsce w sieci.
    Życzę powodzenia i nowych inspiracji:-)!

    ReplyDelete
  4. Stuffedmice – to puszka po krakersach serowych z marks&spencer, ale kupiona w tamtym roku :-)

    ReplyDelete
  5. świetne logo i literki! orzeźwiająca etnobotanika:)!mniam.
    p.s. jaka to książka? zainteresowała mnie ilustracja...

    ReplyDelete
  6. mmmmmm jeżynki:) ja już tęsknię za latem!a jeszcze się dobrze nie skończyło:) pocieszam się, że w ubiegłym roku 22.10 miałam już śnieg po pachy w Sztokholmie. Na szczęście Poznań bardziej tropikalny;)

    ReplyDelete
  7. Ależ mi miło, że się fragmentarycznie mój gryzmol pojawił :) Choć kolorystycznie to mu do zimy daleko :)

    ReplyDelete
  8. no i prosze, nie zdazylam zareagowc, gdyz zarobiona jestem bardzo ale Agatka sama powiedziala troszke o ksiazce swej. Tak to nowa sliczna ksiazeczka autorstwa Agaty Dudek, ktora bedzie w wiekszej odslonie na kavce soon, jak tylko znajde chwilke by cos wstawic :-)

    ReplyDelete
  9. Dzieki! Chyba zaczne bywac w M&S;)

    ReplyDelete
  10. Jeżyny ♥ w tym roku niestety nie raczyłam nimi podniebienia :(

    Jak herbatniki to koniecznie "na bogato" z masłem - mniam

    ReplyDelete
  11. Kavka gdzie się podziewasz? Strasznie tu pusto bez Ciebie....mam nadzieje, ze Cie jesień liśćmi nie przysypała...a jedynie masz mase mase pracy. ściskam cieplutko. Agata

    ReplyDelete
  12. kavko, powiedziałaś "dobranoc" i jak Królewna Śnieżka, na sto lat, bach, w sen?
    wracaj, proszę :)
    kot.bonifacy

    ReplyDelete
  13. Reading this I just remember I wanted to make some tea... hours ago.. ;)
    Happy sunday to you ;)

    ReplyDelete