Monday, October 10, 2011

I need sun!!!!!!!!!







Rain, wind, horrible weather in Poland now. I need sun so much! To improve my mood few pics in orange & yellow taken in India. Look at this cute, so relaxed dog in the cloakroom in one of the Hindu temple, lucky guy :-)I'm thinking about my future holiday in Thailand, making some preparations, reading books about this country, and can't wait to see it. / Deszcz, wiatr, okropne pogodzisko dziś u nas. Bardzo potrzebuję słońca! Dla poprawy nastroju kilka fotek w ciepłych kolorach, zrobionych podczas naszej ostatniej wizyty w Indiach. Spójrzcie na tego super zrelaksowanego piesecka w przechowalni bucików przed jedną ze świątyń, szczęśliwiec :-) Myślę sobie o naszej najbliższej wyprawie do Tajlandii, czytam książki, robię przygotowania, i nie mogę się już doczekać wizyty w tym kraju. 

15 comments:

  1. I like India and the colors of India;
    Very nice blog.

    ReplyDelete
  2. wlasnie planujemy wyprawe do Indii. Jeszcze tylko dwa tygodnie :-) pozdrawiam slonecznie

    ReplyDelete
  3. o tak. słońca brakuje :) chociaż u nas to dopiero drugi szary dzień, fuj fuj:) może być zimno byle słońce było, a nie jak ostatnia zima brrrrrrrr!

    buźka z Poznania:)

    ReplyDelete
  4. szaro-buro się zrobiło, i choć szary to jeden z moich ulubionych kolorów, to nie za oknem :(
    a my co prawda nie indie ani nie tajlandię, ale planujemy właśnie nasza nie tak odległą podróż do wietnamu i kambodży :)
    słońca zatem!

    ReplyDelete
  5. Ucho – ale fajnie zazdroszczę, Indie są super!
    Azja jest super! I słonko jest super nawet w zimie tak jak Agatka pisze może być mróz byle słońce było, najgorsza szarość za oknem i deszcz w szyby okularników czyli mnie :-)

    ReplyDelete
  6. Paris is rather rainy, too… warm greetings!

    ReplyDelete
  7. Ohhhh a dzis rano w radiu slysze ze w Tajlandii powodzie ;-/ czy napewno jest bezpiecznie tam gdzie jedziecie?
    U mnie tez szaro, buro i pada, poprosze sloneczko...gdzie ta piekna zlota jesien??

    ReplyDelete
  8. Lovely pics!

    Today we have sunny day in Sweden.

    ReplyDelete
  9. mmmmmm.... Tajlandia...... cudo :-)
    ja osobiscie jestem zakochana i moglabym sie tam ponownie teleportować choćby zaraz!

    ReplyDelete
  10. No właśnie, kiedyś mi napisałaś coś o Tajlandii i to też mnie skłoniło do wyboru miejsca, pomyślałam ze skoro Ty tak piszesz to warto zobaczyć i proszę, się stanie :-) A dodatkowo będziemy w trakcie Loy Krathong Festival więc bardzo się cieszę!!!

    ReplyDelete
  11. Tajlandia też jest na mojej liście do odwiedzenia ;-) Oczekuję Twojej ooooooooobszernej relacji po powrocie ;-)

    ReplyDelete
  12. super! mam nadzieję, że tajskie klimaty Ci podpasują...

    nam bardzo odpowiada ichniejsza kuchnia, którą mój kochany mąż raczy mnie i naszych przyjaciół :-)

    ReplyDelete
  13. Relacja będzie na 100%, nie mogę się juz doczekać wyjazdu a mój ukochany mąż nie może doczekać się tych wszystkich smakołyków straganowych: robaków, opiekanej szarańczy itd, itp :-) ja wolę raczej taki thai food bardziej klasyczny, ze tak powiem

    ReplyDelete
  14. Just thinking of the upcoming holiday, everything seems more nice (even the rain too). Great, great photos!

    ReplyDelete
  15. I miss India too ... your next trip sound good, lucky you !!

    ReplyDelete