Monday, January 16, 2012

snow!!!



Finally! 
Snow
Real Winter!
The end of sad, rainy, foggy days!
The end of bad mood!
My new ZDAR boots are just perfect now :-)
MASHA, super comfortable & super warm Valenki  – you rock!


Nareszcie!
Śnieg
prawdziwa, biała zima
koniec smutnych, rozmytych, mokrych dni
koniec złego nastroju
moje nowe walonki ZDAR są idealne na taką aurę!
Super wygodne, super ciepłe buty MASHA  rządzą!
Links for today: Caroline Gomez blog & WDC – I'm totally obsessed with these wonderful blogs now :-)
Sang Won Sung – amazing art!
nice tights for cold days :-)
LOVE this great polish brand misbhv 
have a great week

12 comments:

  1. Have a nice time in the snow, over here it's melting away! Cool items.

    ReplyDelete
  2. Wow! I love those shoes! We also have finally snow and i´m sooo happy about it! Great week to you too. :)

    ReplyDelete
  3. Kurcze, a u nas śnieg, ale dalej strasznie ponuro:(
    Nic się nie chce. Nawet pies ze śniegu się nie cieszy. Dziwne.
    Buty świetne!

    ReplyDelete
  4. Odlot! Te buty rządzą. Dzięki za info o nich, jestem oczarowana.

    ReplyDelete
  5. Pan jeż mój favoryt! :D
    Buczersy zajebiste!

    ReplyDelete
  6. Trochę nie na temat! Ale strasznie się cieszę, że znalazłam Twojego bloga. Kiedyś już tu byłam, ale dziwnym zrządzeniem losu jakoś nigdzie nie zapisałam adresu i niestety nie mogłam tu wrócic. Potem szukałam właśnie tego bloga wpisując różne dziwne hasła w wyszukiwarkę, a dziś znalazłam to miejsce zupełnie przez przypadek. Dlatego czuję że to będzie dobry dzień. Nie wspominam już o tym, że podziwiam to co robisz i twoją dziecięcą pasję i (wydaje mi się) łatwość tworzenia. Ale nie chcę się rozpisywać, żebyś nie uznała mnie za wariatkę. Tak czy siak pozdrawiam i będę zaglądać. MIŁEGO DNIA!

    ReplyDelete
  7. Fajowy snieg....a u nas zamiast bieli swieci slonce ;-)
    WDC mnie powala tez od jakiegos czasu ....ta prostota i minimalist z twistem, oh
    Milej zimy

    ReplyDelete
  8. no popatrz! a ja w zeszłym roku przegrałam aukcje z tymi welonkami!!!!! :-(

    ja też dzisiaj happy jestem po kilku dniach mega doła ... bo słońce, bo biało i jakoś tak pozytywnie się wokół zrobiło!!!

    ściskam!

    ReplyDelete
  9. hallo kavka! we have lots of cold here in thessaloniki (greece) too! but unfortunately not snow... love your creatures! enjoy the snow with your new warm boots!

    ReplyDelete
  10. Nice boots! enjoy the snow and HNY to you!

    ReplyDelete