Thursday, February 9, 2012

i'd like to be patti smith's cat...


...even for one day
dream of life film by steven sebring – absolutely great!
--------------------------------------------
new blog/nice photo blog by Leniutek – check here and her art here
--------------------------------------------
I hope your day will be better than mine, 
I wish you it soooooooo much
*
nowy, fajowski blog kochanego Leniutka, zobaczcie tu a tu jej prace są :-)


--------------------------------------------
Mam nadzieję że Wasz dzień jest lepszy niż mój, czego Wam życzę bardzo

5 comments:

  1. lepszego dnia Kavka...

    ja wlasnie slucham transmisji w radiu z pozegnania pani Szymborskiej...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja wczoraj robiłam o niej materiał do naszego magazynu i trzymałam w ręku jej oryginalne karteczki (te słynne kolaże), cudne i super zabawne eh...

      Delete
  2. ech.. cudnie cudnie zazdroszczę...
    miłego dnia; dla wszystkich

    ReplyDelete
  3. Na koncercie Patti bylam w maju (http://earfromtheherring.blogspot.com/2011/05/patti-smith.html). bardzo lubie. pozdrawiam weekendowo Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. No zazdroszczę, bardzo zazdroszczę tego koncertu, chcę też :-)

      Delete