Tuesday, March 13, 2012

spring is in the air




everything is changing
things look better
people around me seem to be nicer
and... I will be in London on Friday to celebrate my 36 birthday with Ewa
Hurrah!
---------------------------------------------------
You know, I missed you :-)))
---------------------------------------------------
wiosna tuż
wszystko się zmienia
ładniej wygląda
ludzie wydają się jacyś milsi
a
już w piątek będę w Londynie, a tam moje 36 urodziny, razem z Ewą fajowsko
---------------------------------------------------
Tęskniłam za Wami ale już jestem, wiosennie :-)))

19 comments:

  1. och masz ten magazyn ... muszę Tomka poprosić, bo wciąż zapominam!

    i jak pastelowo u Ciebie ... cudownie ...


    ja też za chwilę moje 36 ... ! tyle, że nie w Londynie a prawdopodobnie w górach.

    ściskam!!!

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego! cudownego wyjazdu zatem:)) cieszę się, że już wiosna nadchodzi..nie mogę się jej doczekać..:)
    uściski!
    J

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że znowu jesteś. Wiosna to chyba najlepszy czas na obchodzenia urodzin. Miłego świętowania :-)

    ReplyDelete
  4. I-D mmmmmm... Wszystkiego najlepszego! Zapraszam na giveaway do mnie, moze jakis prezent urodzinowy sie znajdzie dla Ciebie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Giveaway cudny!!! Polecam wszystkim, dzięki za wizytę tu i zaproszenie do zabawy

      Delete
  5. Jak piekna okladka ID .
    Pewnie tym razem nie uda Ci sie mnie odwiedzic , wiec mam nadzieje , ze moze nastepnym razem :*

    ReplyDelete
  6. Have fun in London dear, say hello to the city for me!! :)
    Have a nice celebration and happy birthday!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear, I'm going to have great time in London and say hallo from you of course :-)))

      Delete
  7. sto lat, sto lat! niech żyje Kavka nam!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. wiosna coraz bliżej:)
    udanych urodzin!
    pozdrawiam!
    m.

    ReplyDelete
  9. Polecam londynski bar Secondo w Clapham North na urodzinowe sniadanie! :)
    A tak na boku sie zastanawiam - jak to robisz, ze twoje koty nie zjadaja kwiatow i trujacych cebulek? Bardzo bym chciala takie miec, ale nasza wariatka by wszystko schrupala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki za polecenie miejsca :-)
      Koty zjadają wszystko oprócz cebulek, najbardziej lubią tulipany ale inną roślinnością też nie wzgardzą, dlatego kwiaty są u mnie czasowo niestety, takie to bestie są.

      Delete
  10. Happy birthday Kavka!...I have my birthday too:)

    ReplyDelete
  11. Kochani bardzo wszystkim dziękuję no i lecę :-))))

    ReplyDelete
  12. Oh, happy birthday and happy everything!!!:*

    ReplyDelete