Friday, April 20, 2012

book for the weekend



3 words: awesome, fantastic, great!!!
One of my favourite polish book for kids ever, illustrated by increadible talented, young artist Agata Dudek, designed by poważne studio, publisher: Muchomor
see you! ♥ 
---------------------------------------------------
3 słowa: niesamowita, fantastyczna, cudna!!!
Jedna z moich najbardziej ulubionych polskich książek dla dzieci, zilustrowana przez super zdolną Agatę Dudek, zaprojektowana przez poważne studio, wydana przez wydawnictwo Muchomor
Co myślicie? Smakowita, prawda?
cudnegoweekendu

16 comments:

  1. Moja Droga kavko, uwielbiam Twoje książkowe posty! Dziękuję. Ach i z przyjemnością przeczytałam o Dudu w Zwierciadle. Ach i pięknie widać Cię w Zwierciadle. Dobrego weekedu! :)

    ReplyDelete
  2. oh waw, this looks great!!! I love it!
    How are you girl? I wish you a happy weekend***

    ReplyDelete
  3. Pewnie,że smakowita!
    Koniecznie muszę nabyć dla mojej małej,będziemy się razem zagłębiać w układy międzyplanetarne ;)

    ReplyDelete
  4. O tak! Zwierciadełko o Tej Zdolnej Pani ładnie napisało! :)
    Zawsze mi się wydawało, że dla dziecka (w przeciwieństwie do mnie) takie ilustracje nie będą atrakcyjne. Tymczasem mój Muffin (1rok4mce) żywi się muchomorami właśnie;) i produkcjami wydawnictwa dwie siostry (oprócz klasyki muminkowo-krtkowej,oczywista)!
    Dzieci jednak wyczucie smaku mają...
    Dzięki za cynk z tą lekturą, podoba się mamusi, spodoba się córusi! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    ReplyDelete
  5. mam tą książkę jest cudowna!!

    ReplyDelete
  6. Ty to zawsze znajdziesz coś inspirującego! :)
    Piękna.

    ReplyDelete
  7. oj smakowita, smakowita.
    biegne na poszukiwania!
    i pozdrawiam serdecznie !!

    ReplyDelete
  8. Tę książkę zostawiłam na kolejną wizytę w księgarni na E., a zakupiłam Wszystko gra Anny Czerwińskiej-Rydel z fantastycznymi ilustracjami Marty Ignerskiej, nie mnie żarówiastymi! Polecam gorąco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak, cudo, docenione w Bolonii :-D

      Delete
  9. This is in fact a really amazing book!! You always showing us cool things!

    Greetings from Madrid,

    Atelier Decor

    ReplyDelete
  10. What's the book's story about? Looks interesting but a little bit complex for kids :D

    ReplyDelete
  11. Myślę, że dla rodziców także inspirująca lektura.

    ReplyDelete