Tuesday, April 10, 2012

Spring inspiration from IKEA Livet Hemma





I'm absolutely in love with these spring inspirations from Ikea Livet Hemma. White, fresh, full of light. I wish I could have such a window sill but... you know CATS :-) For more beautiful photos visit Livet Hemma. My favourite: 1 and 2 and 3 and... many, many more. Take a look and have a good time :-) / Zakochałam się w tych pięknych wiosennych inspiracjach z Ikea Livet Hemma. Białe (to co lubię najbardziej), świeże (lampa poduszkowa - rewelacja), pełne światła... Chciałabym móc mieć taki parapet ale niestety KOTY, one pragnęłyby tego wszystkiego o wile bardziej :-) Nie wiedziałam o istnieniu tego miejsca a tu pyk i jest! Mnóstwo ślicznych zdjęć, fajnych pomysłów i wogóle :-) Moje najbardziej ulubione cudne zdjęcia tu: 1 i 2 i 3... no mogłabym wymieniać. Szkoda tylko, że niezbyt chwytam co jest napisane ale wystarczy popatrzeć na te cudności. Zobaczcie a jestem pewna, że i Wam się spodoba.

photos from Ikea Livet Hemma: 
The pajama party: photographer Patric Johansson/Stylist Saša Antić
The spring window: photographer Patric Johansson/Stylist Anna Mårselius

Hugs!

9 comments:

  1. Rzeczywiście świetne pomysły, zabudowane okno z pólkami na doniczki chyba zastosuje u siebie. Dzięki ;)

    ReplyDelete
  2. Cudowności inspirujące! ILH jest niesamowicie wciągający, to prawda!:)
    Pani Asiu,
    Czy jest Pani na pintereście, nigdzie informacji nie mogę znaleźć?
    Szkoda byłoby nie zamieścić tam swoich prac ;)
    Serdecznie pozdrawiam,
    dziki lokator z www.bezmeldunku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma mnie, ale Twoje inspirujące obrazki obejrzałam, fajowskie. Ja niestety kiepska jestem w takich nowinkach (;-), blog i facebook to 2 rzeczy, które opanowałam, więcej nie daję rady, a boję się też, że raz spróbuję i nie będę mogła przestać.
      Ale Twojego bloga czytam z największą przyjemnością! Pozdrawiam wiosennie

      Delete
  3. Ładne wnętrza w bieli - zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią tak pomysłowo i pięknie zaaranżować przedmioty w przestrzeni...

    ReplyDelete
  4. Cudny post , tak samo piekny dla oczow , jak poprzedni . A Twoj zachwyt nad pasiastymi spodniami przypomnial jak kiedys takie miala , teraz znow chce :-)

    ReplyDelete
  5. no pięknie tak na wiosnę! tak, biel jest najlepsza...

    ReplyDelete
  6. dear kavka when will you reopen your beautiful Oh Kavka shop?
    I have some serius needs.

    ReplyDelete