Friday, May 18, 2012

moodboard for the weekend







shapes, textures, patterns, many shades of white, brown & blue
peace & harmony
my moodboard for this weekend
I hope it will be great! must be! tomorrow our friend's birthday party,
on Sunday visit of my parents & sis 
it's been 2 years since my father's fighting with cancer 
this is the fight of the whole family 
so please, keep your fingers crossed
see you soon :-)
-----------------------------------------------------------------
kształty, faktury, wzory, różne odcienie bieli, brązu, błękitu, spokój i harmonia
mój moodboard na ten weekend
mam nadzieję, że będzie super
musi być
jutro urodzinowe przyjęcie naszej przyjaciółki
a w niedzielę wizyta rodziców i siostry
to już 2 lata odkąd mój tata walczy z rakiem
a jest to walka całej rodziny, wierzcie tak to jest,
podziwiam mamę, która sama chorował na raka a teraz jest obok ojca, kto miał styczność z rakiem i leczeniem w Polsce wie o czym mówię i jakie to jest straszne
dlatego trzymajcie za nas kciuki

do zobaczenia wkrótce :-)
słońca życzę

14 comments:

  1. Trzymam kciuki jak najmocniej. Wiem o czym piszesz. Dużo siły dla Was.

    Widzę trochę znajomych obrazków w Twoim poście. Byłam niedawno na chwilę we Wleniu. I też mam podobne zdjęcie tej cudnej tapety:)
    http://gooodstudio.blogspot.de/2012/04/blog-post_23.html

    Jeszcze raz Kochana Kavko duuuuużo siły.Będzie super musi być!

    ReplyDelete
  2. Wiem, że byłaś bo odwiedzam Twojego bloga i widziałam :-) Miejsce cudne, ludzie cudni, Borek cudny. Zrobiłam fotki, zrobię visit with Kavka już wkrótce :-)

    I dziękuję bardzo

    ReplyDelete
  3. Great photos! Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  4. You have created a really sweet mood board, I can already feel the weekend coming :)

    I'm very sorry for your fathers's illness. I hope he will win over cancer, may the God be with him and all of you. I'm sure he is strong, he has a family that is fighting with him.

    Take care,
    blessings from Canada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your visit and words, it means so much for me :-)

      Delete
  5. dziękuję za odwiedziny na moim blogu,wpadam do Ciebie regularnie i jestem fanką Twojego domu!

    życzę dużo siły całej Twojej rodzinie w walce z chorobą!
    pozdrawiam Anita

    ReplyDelete
  6. ja oczywiście też myślę i trzymam kciuki; trzymajcie się wszyscy;
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. all good wishes for your family

    ReplyDelete
  8. Kochani bardzo, bardzo dziękuję :-))))

    ReplyDelete
  9. Trzymam kciuki! Najważniejsze to myśleć pozytywnie :*

    ReplyDelete
  10. Asia,
    wszytko się ułoży. Moc ciepłych uścisków dla Was wszystkich!

    ReplyDelete
  11. wiem co to rak :-(

    i dlatego ciepło myślę ...

    i trzymam kciuki!

    ReplyDelete