Thursday, May 31, 2012

my little, personal alphabet for this week (2)

for fish, fresh, fabulous taste of sushi.../ ok tu wstawiam R / bo ryba, pyszna w obłędnym sushi

cat, two cats, four cats, like at my home... / K bo kot, jeden, dwa koty, cztery koty, to u mnie w domu...
relaxation, room, red / when I think "relaxation" I see my living room in white, with big mattress, soft pillows, books & magazines  waiting to be read / relaks / a kiedy myślę "relaks" widzę mój salon / biały z wielkim materacem, miękkimi poduszkami, książkami i magazynami czekającymi aż je przeczytam...

is for CUTE... / bo CUDNOŚĆ to jest...
tomatoes / the best thing to eat / i'm used to say: the best candy is tomato, the best fruit is tomato / the best meat is tomato / the best drink is bloody mary :-)/ a tu podstawiam P bo...pomidory ukochane moje / mam takie powiedzenie, że ze słodyczy najbardziej lubię pomidory, z owoców – pomidory, mięsa – pomidory, drinków – krwawą mary
dinos / why I like these plastic awful creatures? this is a question / but why not / they make me smile / i love to glance them in so many places around my house / life is funny don't you think and colored dinosaurs remaind me of it any time I see them / bo dinoski / czemu mam taką słabość do tych plastikowych, paskudnych potworków? to dobre pytanie, pewnie rekompensuję sobie jakieś braki z dzieciństwa (hi, hi)/ ale dlaczego nie dinozaury plastikowe / rozśmieszają mnie, kiedy spojrzę na nie poustawiane w róźnych miejscach w całym domu / przypominają mi, że życie tak naprawdę jest zabawne i nie ma sensu zbytnio się napinać

This is my alphabet for this wonderful free week / i'm sure it's like this because of my time at home / i'm here / calm / sorrounded by fab things, colors, fragrances of my place in the world
and you? what's your alphabet for his day, week or month / what creates it / could you share it with me :-)/ to mój alfabecik na ten tydzień / bardzo domowy ale to wynik mojego urlopu domowego / jestem tu / spoojna / otoczona ulubionymi przedmiotami, kolorami, zapachami w moim miejscu na ziemi
a Wy? jaki jest Wasz alfabecik na dziś, na ten tydzień albo miesiąc / co go kształtuje / podzielicie się nim ze mną :-)

18 comments:

  1. ależ przyjemnie mi się czytało i oglądało tę porcje alfabetu :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te Twoje literki, minimalizm i taka mocna sile przekazu…

    dla mnie alfabet tego tygodnia, niezbyt wesoły
    Z
    zmęczenie, zarobienie, zagubienie

    P
    pisanie, praca, przygotowania …
    nieustajace maile, tysiace spraw do uzgodnienia, zalatwienia…ehhh
    ja juz nie wiem jak sie nazywam

    B
    brak
    snu
    spokoju
    czasu dla siebie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale później musi być lepiej
      początki są zawsze trudne (myślę ze to w związku z Twoją firmą ten ogrom pracy) trzymam kciuki za rafowe mebelki, za zmianę nastroju i za duuuużo czasu tylko dla Ciebie

      Delete
    2. tak, tak wszystko przez te nasze rafowe mebelki i te dwa male zwierzaki ktore posiadam ;-) ktore mi zyc nie daja...ja to chyba bede miec czas dla siebie na emeryturze ;-)
      ale dziekuje za dobre slowa jak zawsze xxxxx

      Delete
  3. świetny alfabet,dinozaury to mój faworyt :p nie wiedziałam nawet,ze mój Syn ustawiając wszędzie te figurki chce mi cos przekazac :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie, wszystko mówi a dinki jeszcze bardziej, a syn ma świetny gust!

      Delete
  4. w moim domu też od jakiegos czasu mnostwo dinków łazi - ale przemierzaja póki co jedynie przestrzen Tyma ...
    faktycznie maja cos w sobie - nie sposob sie przy nich nie usmiechnac ...


    uwielbiam Twoje oko w fotografii ... i alfabet znowu zaskakujący!


    moj na dzis to głownie dwie literki:


    d - jak Deszcz, Duży bałagan wokol mnie do ogarniecia, Dobra kawa i ... uwaga tu cos milego ... Dzien Dziecka!

    t - jak Tęsknota za Tomem ...

    czyli znowu jednak sie smutno robi - muszę jakoś nad tym popracowac bo ta hustawka emocjonalna mnie wykonczy!

    milego odpoczywania w domciu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huśtawki nastroju to też moja specjalność ale nie dajmy się :-)

      Delete
    2. masz rację - nie dajmy się!

      a już po dzisiejszym spotkaniu z Tobą - nastrój się poprawił na dobre!

      napisalam nawet o tym przed chwilą u siebie ...


      ściskam!!!!! milego wieczoru!

      Delete
  5. U mnie dzisiaj zdecydowane D jak Dzień Dziecka i deszcz,który od wczoraj nie daje nam odpocząć od siebie.

    W jak wolny dzień w pracy :)

    Udanego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie też deszcz ale dzień wolny poprawia nastrój, prawda?
      Uściski

      Delete
  6. hello, it's been a long time... i love your little personal alphabet, i love your blog... courage à votre papa !
    see you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Dear so much for these lovely words! It means a lot to me :-)

      Delete
  7. My ABC:
    - A for Arrythmia
    - A for Anxiety
    - H for Hope
    - R for Reiventing

    Allways love your Alphabetes, bring beauty in my life;)
    ...and nooo, is not that bad, but lastfew weeks are just to forget

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Matilda I hope new days bring you happiness and peace. I wish you it and keep my finger crossed! Keep warm

      Delete
  8. lovely post! my alphabet is missing some letters; AB.DE.G....LM.O..RS...W...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Ingrid, your ABC is great!
      For everybody: see Ingrid's ABC here: http://www.youtube.com/watch?v=8cbmS0IfBjQ&cid=nl%3A228834119&utm_medium=email&utm_source=uscolumbia-pattismith&utm_campaign=email-uscolumbia-pattismith-20120601-nl228834119&utm_content=nllink-db0ee1e
      & visit her blog of course :-)

      Delete