Monday, May 21, 2012

new day

It's Monday. Ok it's Monday since 10 minutes, but it's beginning of new week, right? Let's start it with great mood and beautiful book by Ikea Family. Wonderful photos, cute decorations, lovely ideas how to make every single day special. For me absolutely GREAT! Have a look / Poniedziałek, ok dopiero od 10 minut ale zawsze to początek nowego tygodnia. Zaczynam go  w świetnym humorze dzięki fantastycznej książeczce wydanej przez Ikea Family. Cudne zdjęcia, pomysłowe dekoracje (ale bez tego niefajnego, niestarannego look'u diy - "coś z niczego czyli nic", czego nie cierpię, pomysły jak uczynić każdy dzień wyjątkowym. Dla mnie absolutna rewelacja. Polecam, zobaczcie sami:





it was lovely day, in green garden / to był śliczny dzień w zielonym ogródku
lazy Sunday with time to observe how my herbs grow / leniwa niedziela z czasem na obserwację szybko rosnących ziół... fajowsko

Links for today: 
Ellen Greene's paintings on gloves
...................................................

13 comments:

  1. Piekny start tygodnia! Oby taki pozostal caly tydzien...wszystkiego dobrego!

    ReplyDelete
  2. very nice book!
    your house & garden look so beautiful!

    xx
    evdokia

    ReplyDelete
  3. :-) też wspominałam o tej książce u mnie - jest rewelacyjna!

    a ogród masz śliczny!

    miłego tygodnia, kochana!

    ja mam zastój twórczy i jakiegoś doła ... może minie za czaas jakiś ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thymeczko, dół musi przejść! Absolutnie nie czas na niego
      myślę o Tobie :-)

      Delete
  4. Mam ją- dostałam w prezencie urodzinowym- i stoi dumnie na półce.
    Macana jest od czasu do czasu kiedy mam gorszą chwilę :)

    Cudne foty- ale to ofkors oczywista oczywistość :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że wszystkie mamy podobne rzeczy, książki, obrazki, fajnie tak być "wśród swoich"

      Delete
  5. A ja dostałam ostatnio inną pozycję z serii Ikea Family. Totalnie niespodziewanie, i jestem oczarowana. Te wszystkie ilustracje! Przez lata się nie znudzi ;)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawa jestem co to za książka :-) Dzięki za odwiedziny

      Delete
    2. Miłość do tekstyliów :)
      Zawsze jak jestem w sklepie, i widzę ładną tkaninę to mówię ile pięknych rzeczy można by z niej zrobić, stąd wybór koleżanki :)
      Ale mam nadzieję już we własnym zakresie poszerzać ikeowską kolekcję :)

      Delete
    3. Mam ją! Jest cuuuuudddnnnna!

      Delete
  6. Oh, that book looks wonderful! Thank you for sharing so many of its pages. I would so love to get that book, but for some very odd, very unfair reason, IKEA Canada doesn't have plans to carry the book. If anyone out there is on their way to an IKEA somewhere in a German, French, Spanish or English-speaking country and would pick up a copy for me, I would SO APPRECIATE IT! :)

    ReplyDelete