Friday, September 7, 2012

My ideal bedroom

Hello,
How are you today?
I feel wonderful/ quit full-time job/ start new projects/ have time for blogging :-)
this is my new post for Ikea Family Live, have a look
---------------
Dzień dobry,
Co u Was Kochani?
U mnie cudownie mimo niezbyt ciekawej aury za oknem/ rzuciłam pracę na etat/ zaczęłam nowe projekty/ mam czas na pisanie tu i tam :-)
to mój nowy post dla Ikea Family Live, zapraszam, polubcie to
---------------
btw, this is my post about hand-made plates, I haven't share it with you yet ;-)/ a to pościk o własnoręcznym malowaniu talerzy i korzyściach z odzyskiwania, przetwarzania, znajdowania nowych funkcji, jakoś nie podzieliłam się nim z Wami do tej pory, ale zapraszam bardzo
---------------
See you tomorrow/do zobaczenia jutro!

19 comments:

  1. ufff... wrocilas:)

    gizmo

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. no i jutro zamieniło się w 2 dni ale jestem :-)

      Delete
  3. Wracaj, wracaj :)
    Czekam. Na nowe! :D
    Uściski.

    ReplyDelete
  4. ooo - rzuciłaś prace na etat? - to po co ja ją zaczynam???

    czekam na dalsze wieści......... i pomyślnie zakończone własne projekty!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kończę, Ty zaczynasz, tak to się wszystko uzupełnia, nie ma pustki
      a projekty teraz ruszą z kopytka, więc wiesz :-)))

      Delete
  5. Świetne te naczynia.
    Gratulacje z powodu uwolnienia się od etatu:))

    ReplyDelete
  6. No i bosko! Jak masz możliwość to rzucaj w cholerę- i oddaj się w 100% temu co kochasz :)
    Bomba decyzja.
    Ściskam! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jestem szczęściarą, wiem o tym i dziękuję Sebie:-)

      Delete
  7. Replies
    1. i mam zamiar zostać dłużej, tak, tak :-D

      Delete
  8. A ja bardziej prozaicznie... Czym malowałaś te talerze? Są świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki bardzo, ja kupuję takie specjalne flamastry do ceramiki ale są też farby (do nabycia np. w Empiku :-)))

      Delete