Wednesday, September 12, 2012

viva pastels!

Zakochałam się w pastelach! W moim domu. Nie za dużo, taka kropelka... I'm crazy about pastels now! In my house. Not to much only drop of...

w cudzych domach... tak jak w tych sfotografowanych przez Annę de Leeuw / in somebody's else houses... photographed by Anna de Leeuw
w pięknych zdjęciach i lalkach tej super utalentowanej osóbki / in beautiful photos and dolls made by this super-talented person
w kolorach mojego starego obrazka / in colours of my old drawing

taka jestem pastelowa, na przekór pogodzie :-))) / so sweet & pastel today :-)))

15 comments:

  1. cudnie...... i to zdjęcie Vee Speers (tez je mamy :))

    ReplyDelete
  2. a ja się zakochuję w kolorach, w obrazkach i słowach, które tu znajduję. za każdym razem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, tak mi miło, się wzruszyłam

      Delete
  3. Niby pastele to nie tylko róż, ale zrobiło się tak sugestywnie, że zachciało mi się różowej waty cukrowej. Już nie pamiętam, jak smakuje, ale mam ją teraz przed oczami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadłam wieki temu ale chyba tego smaku nie zapomnę, też mam ochotę

      Delete
    2. Racja. Mnie się zachciało lodów z bitą śmietaną:)

      Delete
  4. i tak trzymać!:) pogoda niestety płata nam figla, miejmy nadzieję, że na krótko . a tymczasem pozdrawiam ciepło:)
    pastele cudne

    ReplyDelete
  5. też mam nadzieję, że to słabość chwilowa bo Panowie właśnie robią nam taras a deszczyk przeszkadza, a ja już go chcę mieć!
    też pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  6. swietna paleta, wlasnie stalam sie dumna wlascicielka plakatu vee speers wiec to zdjecie cieszy mnie najbardziej

    ReplyDelete
  7. O tak! Apetyczny post, a z obrazkowego misio-dziecka straszny słodziak;)

    ReplyDelete
  8. Piękne kolory, a Misiek cudny:-)Pozdrawiam ciepło:-)

    ReplyDelete
  9. Od razu robi się cieplej w sercu - nawet o tej porze, gdy okna mokre...

    ReplyDelete
  10. Przesylam s ł o ń c e z berlina, wczorajszy mrok zostal rozproszony!

    ReplyDelete
  11. Na tych zdjęciach pastele wygladają obłędnie, choć ja powoli żeganm się z nimi, i czekam do anstęonej wiosny :)

    ReplyDelete