Wednesday, October 17, 2012

i'm back

wróciłam! 
do wszędobylskich kocich zabawek
I'm back!
to cats' toys (which are everywhere)
książek, tych z literkami i z obrazkami
ale przywiozłam im nowych towarzyszy :-)
books with pictures and books with letters,
with new ones, of course
do własnych poduch i materaca
to my own bed
do Fiki, zaspanej okrutnie, ma tyle obowiązków dziewczyna
to Fika, my sweet & very tired dog :-)
pracy i obowiązków (dziś nowy post dla IFL)
to work (today was time for new post for IFL)
własnej kuchni, dziś serwowała zupę dyniową
my own kitchen, I made pumpkin soup today
ale wrócę do Londynu tak szybko jak się da, jutro otwarcie wystawy mojego ulubionego fotografa "modowego", w Somerset House, uwielbiam więc muszę zobaczyć!
but I want to go to London as soon as possible, because of great exhibition I'd like to see so much!
a co u Was? ♥  do jutra :-)
see you tomorrow 

13 comments:

  1. Replies
    1. wszędzie fajnie ale w domku najlepiej

      Delete
  2. fajnie, że wróciłaś :)

    mniam uwielbiam zupke dyniową!:) fajne fotki :) a psinka zmęczona okrutnie hehe:) ciężki żywot takiego stworzenia, zwłaszcza tych co leżą pod pierzynką:P
    miłego dnia

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, piesek potwierdza, dziś znów zmęczenie nie pozwala mu wstać :-)))

      Delete
  3. No no, i jak Ci zupka wyszła? Bardzo jestem ciekawa, dodałaś guszkę? :)
    Kocie zabawki rozczulające!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta była bez gruszki, bo robiłam z tego co miałam w domu, a gruszki nie było :-) ale i tak pyszna była jak to dyniówka

      Delete
  4. A u nas to święto jest, bo Kavka wróciła i bloguje, wiesz? ;D
    Kocie zabawki urocze, mrrrau!
    A książkę zaraz sobie googlam!
    Już jedną, o piątym Beatlesie sobie wygooglałam i czeka na mnie w sklepie :)

    Dzięki za te książkowe i inne inspiracje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Książka jest urocza, polecam bardzo.
      Komiks o Beatlesie bardzo mi się podobał i cieszę się, że i Ciebie zainteresował, zresztą podwójnie, bo wydał ją mój kolega :-))) z nowości Kultury Gniewu polecam jeszcze "Kiki z Montparnasse"

      Delete
  5. oj tak Kavko,
    tą wystawę trzeba koniecznie zobaczyć , dzięki za cynk ;)
    Twoje zdjęcia i aranżacje jak zwykle na najwyższym poziomie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę :-) a w marcu w V&A wystawa "David Bowie is", już nie mogę się doczekać.

      Delete
  6. o jak ja się cieszę, że odkryłam Twojego bloga!!
    niesamowite zdjęcia, nietuzinkowe spojrzenie na życie :) to lubie!

    ReplyDelete