Friday, November 23, 2012

:-D

Wonderful christmas' gift for me! Rafał, Dorota, Ewa, Arleta, Beata – thank you soooo much. / Cudny prezent świąteczny! Dziękuję Rafałowi (za zdjęcia) Dorocie (za stylizację), Ewie (za odwagę pokazania drewnianej chałupy), Arlecie (za cudny tekst i wspaniałe spotkanie), Beacie za piękny projekt... nie mogłam sobie tego fajniej wymarzyć
o moim domku i innych cudnych miejscach możecie poczytać w grudniowym wydaniu Dom & Wnętrze.
Polecam też, grudniową Werandę, gdzie Beata Woźniak, pięknie opisała Święta min. u mnie w domu (Święta wokół stołu...). Dziękuję!!!
...
Wyślijcie też MOC mojej Mamulce Kochanej, która wczoraj trafiła do szpitala. Trzymajcie kciuki i pomyślcie o niej gorąco
Please think about my Mom very, very warm and send her big power. She's in the hospital from yesterday and needs good energy!!!
Thank you

28 comments:


  1. dla Mamy-szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    A Tobie- niech rozpiera Cię duma, ze jesteś w gazecie, a nawet dwóch!:) Gratulacje!!

    pozdrawiam
    ciepło

    ReplyDelete
  2. i tak to w życiu się plecie smutne z wesołym ;/
    cieszę się razem z Tobą ze wspaniałych publikacji {z ciekawością zajrzę} ale też i smucę z powodu chorej Mamy :(
    wysyłam ciepłe myśli do was obu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kavko a w którym wydaniu magazynu IFL jest Twój domek?? bo jeśli w tym ostatnim to niestety mi nie przysłali :( a buuu...

      Delete
    2. To było w zeszłym roku, LATO 2011 :-)

      Delete
  3. Gratulacje! Twoj slicznie urzadzony domek mialam juz tez przyjemnosc ogladac juz w Ikea live magazin:)

    ReplyDelete
  4. Masz piękny, harmonijny dom. Wysyłam MOC Mamulce, bardzo wysyłam!

    ReplyDelete
  5. Gratulacje! I trzymam kciuki za mamę.

    ReplyDelete
  6. Mamulka, jak ładnie na Nią mówisz :)
    Oczywiście, że będzie wszystko dobrze, bo tyle dobra Ją otacza, że z niego siła! A, że kciuków zacisnąć nie zaszkodzi, to moje masz dwa.
    Aha, my mówimy Maminka, a mój mądry Braciszon jeszcze czasem Mombci ;D

    Zapomniałam dziś do pracy WSZYSTKIEGO, ale na szczęście Mąż poleciał mi do kiosku i mam D&W! A jakoś tak grudniowych numerów nie kupuję, bo ich świąteczna monotematyczność mnie denerwuje. Zrobiłam wyjątek (a Werandę pożyczę od Teściowej!) Nananana :D

    ReplyDelete
  7. Oj, Twoja "chałupa" warta każdej publikacji. Gratuluję!
    I ściskam kciuki za Twoją Mamę. Będzie dobrze!

    ReplyDelete
  8. gratuluję publikacji :) mam oby dwie i widziałam :) a mamie moc energii wysyłam :)

    ReplyDelete
  9. jutro rano lece do kiosku, a dla Mamy wysylam zyczenia zdrowia!!

    ReplyDelete
  10. Gratuluję takiego sukcesu:) A mamie życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    ReplyDelete
  11. Oooo muszę poczytać gazetkę:) Gratuluje:)

    ReplyDelete
  12. Piękny dom, jak ze snu. Przeczytałam z zainteresowaniem. Lubię gdy pokazywane są domy prawdziwych ludzi, a nie jakieś sztuczne twory zaprojektowane przez kogoś o modnym nazwisku. Kupię też Werandę. Wysyłam moc dla Mamy ;)

    ReplyDelete
  13. Kavka gratuluję , ale nie ma się co dziwić, bo pięknie masz u siebie!
    a za mamę trzymam kciuki, aby wszystko dobrze było...
    uściski:)

    ReplyDelete
  14. To znowu ja, Jarząbek ;)
    Może masz ochotę wygrać dwa kubasy? Ten z serduchami dla Mamy, a drugi możesz stłuc, jak chcesz ;DDD

    Dzięki za przekochane komentarze u mnie. Wczoraj krzyczałam, pokazując M. Twój dom w gazecie, Marcin zobacz, zobacz, to TA DZIEWCZYNA mi tak ładnie napisała ;DDD

    ReplyDelete
  15. moc myśli dobrych dla Mamy!
    i tyle samo dla Ciebie :)
    a co!

    ReplyDelete
  16. Dear Asa, all the best for your mom:*

    ReplyDelete
  17. Trzymam kciuki za Twoją mamę!!!
    Do artykułu o Was siadam dzisiaj wieczorkiem :) Już nie mogę się doczekać!!

    Pozdrawiam
    W.

    ReplyDelete
  18. wspaniale! gratulacje, tyle charakteru...

    ReplyDelete
  19. Przesyłam dużo dobrej energii dla Twojej Mamy. A dom jak zawsze piękny.

    ReplyDelete
  20. Pozytywne moce dla Twojej Maym, Kavko! A artykuł przefajny;)

    ReplyDelete
  21. gratuluję artykułu, pięknych wnętrz i bloga! pozdrawiam

    zapraszam do odwiedzania bloga o wnętrzach:
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. gratuluje :) wspaniały artykuł i jakie piękne wnętrza ... :) zazdrościć tylko :)

    ReplyDelete
  23. Czytałam, czytałam. Ciekawi mnie sprawa planowanego podestu mającego zastąpić miejsce stołka.
    Mnóstwo dobrej energii dla Mamy i dla Was!
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  24. DZIĘKUJEMY ZA MOC DLA MAMY – pomogło!!!!

    ReplyDelete