Friday, November 9, 2012

sweet giveaway :-D

Kochani, dla uczczenia 3 rocznicy kavkowego bloga – taki oto prezencik dla szczęśliwca. Pewnie wielu z Was wie, że Liska z White Plate właśnie wydała swoją pierwszą, cudownie piękną książkę S Ł O D K I EJa mam dla Was jeden egzemplarz, ze specjalną dedykacją autorki :-) 
Co musicie zrobić: 1. zostawić komentarz pod tym postem 2. napisać w nim, jakie S Ł O D K I E jest Waszym ulubionym 3. mieć odrobinę szczęścia w losowaniu :-) Na wpisy czekam do 16 listopada, a zwycięzca zostanie ogłoszony 17, w  sobotę. Ja wracam do lektury S Ł O D K I E G O a Wam życzę powodzenia!!!
* * *
How are you today :-)
I invite you to take part in my S W E E T giveaway! This beautiful, fresh and S W E E T book of Liska from White Plate blog is waiting for you. Book is both in Polish and English and SŁODKE means just S W E E T :-) 
All you have to do is: 1. leave a comment under this post 2. write what "S W E E T" is your favourite 3. just have luck! I'll wait for your answers till November 16. The winner will be announced November 17. GOOD LUCK!

117 comments:

  1. A chocolademousse and fresh homemade macarons are my favorite S W E E T S.

    ReplyDelete
  2. Ulubione słodkie, ulubione słodkie? Czy jest coś takiego jak ulubione słodkie?
    Jeśli miałabym wybierać to...
    Lato to lody owocowe, śmietankowe, czekoladowe - nie ważne, na jesieni crumble i maślane ciasteczka, zimą piernik mojej babci i makowiec jej produkcji a na wiosnę pavlowa z pierwszymi owocami :)

    ReplyDelete
  3. no nie ma to jednak jak mimo wszystko home sweet home:-)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję trzech lat bardzo owocnej z resztą pracy. Sam zaglądam na tego bloga od dość niedawna, ale muszę przyznać, że robię to bardzo chętnie. Życzę wytrzymałości w kolejnych latach i jeszcze wielu inspirujących pomysłów :D
    Co do książki, to piękne zdjęcia, a znając Liskę przepisy pewnie też genialne. Jeszcze jej nie mam, ale mam nadzieję, że niedługo pojawią się kolejne :)
    A, co do słodkiego, to najbardziej lubię banalne, czekoladowe brownie - mocno schłodzone i podane z galaretką z brzoskwiń w syropie, do tego może spory kubek zielonej herbaty. :D
    Pozdrawiam, Patyk.

    ReplyDelete
  5. Bezę, bezę ponad wszystko, kruchą i chrupiącą i najlepiej z ciągutką w środku :)

    ReplyDelete
  6. kremówki! wszyscy lubią kremówki! :))

    gratuluję rocznicy bloga!

    ReplyDelete
  7. Hi Asia (: Amazing post!

    My favorite S W E E T S in life are :

    S-illy jokes from someone special when we are in bad mood :P
    W-onderfull home made cupcakes in rainy days <3
    E-arly Grey tea in the Sunday morning and a beautiful book to relax ;)
    E-njoy more 5 minutes in bed always I can! ;)
    T-reasure every precious moment in the company of those we love
    S-tay always happy and positive even when things seems difficult - makes our life sweeter!

    Have a wonderfull weekend!

    Mirna

    filigree.and.shadow@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Ze słodyczy najbardziej lubię arbuza i mango i sama się dziwię, że to piszę. Bo myślałam, że padnie na kajmak. Ale nie. Lubię takie słodkie, co da się je zupełnie odmienić! Czymś pikantnym (jak mango+chili) albo słonym (jak arbuz+feta).

    Kibicuje wszystkim w tym konkursie, ale najbardziej sobie ;DDD No haloooo, raz mogę coś wygrać, prawda? ;)

    A teraz odrobina miodu z musztardą: super, że jesteś w blogosferze, Kavko i super, że tak wytrwale, inspirująco i pięknie!

    ReplyDelete
  9. Slodkie zawsze z odrobina slonego czyli salted caramel .

    ReplyDelete
  10. Jakie SŁODKIE jest moim ulubionym? Oj bardzo trudne pytanie;) bo ja lubie wszystko co jest słodkie i nie wiem czy coś jest na pierwszym miejscu;) wszystko zależy od mojego nastroju w danej chwili, raz to jest moje ciasto upieczone z rana (czyt szarlotka) raz jest to drożdzówka zjedzona na drugie śniadanko, a czasami batonik zrobiony własnoręcznie;) a już nie wspominam o moim słodziutkim mężu hihi Rocznica piękna, książeczka również, ciągle do niej wzdycham więc może uda mi się w tej rozdawajce, idą święta wszysto jest możliwe;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Widziałam "Słodkie" Liski na Targach Książki w Krk. Rzeczywiście cymesik. Pięknie wydana. Na przedświąteczny czas będzie idealna. "Ulubione słodkie, ulubione słodkie?" - mogłabym powtórzyć za Cozerką... W pierwszej kolejności oczywiście "la dolce vita", a zaraz potem: zwykła, pieczona naprędce tarta z jabłkami i rodzynkami, podawana z bitą śmietaną; sernik na zimno z dowolnymi owocami i galaretką malinową; koktajl truskawkowy; drożdżówka z pobliskiego sklepu wcinana na głodniaka do kawy; krówki ciągutki wciągane po kryjomu nocną porą, i - "last but not least" :-) - cudowny strzępiec Mamy!!! Kocham słodkie! Jestem po prostu jawno- i skrytożercą słodkiego od zawsze...

    ReplyDelete
  12. Gratuluję takiego stażu w blogowym świecie:)
    Moje słodkie..? wszystko! Słodyczami zajadam smutki, oszukuję głód, świętuję małe zwycięstwa. Pozdrawiam:) www.galeriawpodwocu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Na pewno dostaniesz mase komentarzy, wiec ogranicze swoj do paru slowek :)
    Przede wszystkim GRATULACJE!
    Slodkie - na pewno moje dzieciaczki, a na deser goraca szarlotka z lodami :)
    pozdrowionka, Monika

    ReplyDelete
  14. i dalszych trzech, a nawet Sto lat:-))

    a moje ulubione słodkie..chmmnn na pewno coś co ma w sobie czekoladkę i lepiej zawsze smakuje dzielone na pół z tą drugą osobą..wtedy to jest jeszcze słodsze
    pozdrawiam
    a.

    ReplyDelete
  15. ojej marzy mi się ta książka odkąd została wydana, więc bardzo, ale to bardzo chętnie bym ją widziała u siebie:))))
    a słodkie moje to muffinki czekoladowe z bananami:)))))))))) niebo w ustach i już!!!:)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  16. moje słodkie ? takie naj naj to torty bezowe, z kremem z mascarpone ale koniecznie przelamane jakimś kwaśnym dodatkiem, np żurawina ;)

    ReplyDelete
  17. mmm......ze słodkiego najbardziej lubię kiełbasę! wędzoną!

    p.s. 33 lat bloga! :*

    ReplyDelete
  18. Oh, I adore White plate!
    Well, I am in love with banana tart Tatin of my BF Davorka.

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię tu zaglądć i cieszę się, że piszesz :):) O książce słyszałam, ale jeszcze nie kupiłam.
    Ze słodkim mam problem, bo niby nie lubię. Ciasta, babeczki - piekę, ale jem. Słodkie może dla mnie nie istnieć. Ale jest wyjątek: tureckie słodycze. Uwielbiam wszystkie i w każdej ilości ;)

    ReplyDelete
  20. Słodkie zależy od humoru. Przebiega od prince polo (choć to nowe nijak się ma do tego zawiniętego w brązowozłoty papierek), przez eton mess, po domowe eklerki, ciasto z kruszonką mojej Mamy, maliny zrywane prosto z krzaka, mój dżem morelowy z pistacjami i świeże daktyle.

    ReplyDelete
  21. "słodkie" to coś takiego bez czego nie mogę zacząć dnia, ani go zakończyć :)pozdrawiam serdecznie i słodko :)

    ReplyDelete
  22. Już 3 lata??? Gratuluję kochana.
    Wiesz, że jestem wierną Twoją fanko-czytelniczką!

    Słodkie coś? Hmmm....... Mój numer 1 to krem brulee z musem malinowym!

    ściskam mocno!!!

    ReplyDelete
  23. Najlepsze życzenia blogowourodzinowe, gratuluję wytrwałości i pomysłów - zawsze do Ciebie z przyjemnością zaglądam, chociaż komentuję ekstremalnie rzadko;)
    A słodkie? Lody chałwowe i imbirowe Grycana. Jestem absolutnie uzależniona, przestałam w ogóle jeść inne smaki.
    Książka Liski bardzo, bardzo.
    Trzymam za siebie kciuki;)
    Pozdr

    ReplyDelete
  24. Nigella Lawson & sernik mojej mamy :)

    Magdalenek

    X

    ReplyDelete
  25. Wpadłam przypadkiem, a zostanę na dłużej... :))
    Bardzo fajne miejsce!
    Zostaję! :)))

    Ciężko wybrać ulubioną słodkość... ;)
    Szczególnie, gdy się je robi tak często.

    Może sernik?
    Najlepiej mojej Babci. Ten świąteczny.
    Ten wyjątkowy.
    Ten, który pachnie świętami, zachwyca rodzinę.
    Ten, który zawsze nam towarzyszy przy świątecznym stole.
    Idealny.

    ReplyDelete
  26. Najbardziej to słodkie życie jest moim ulubionym ;) ale tak na poważnie, to kocham chałwę, a z wypieków preferuję słodkie babeczki/muffinki - szczególnie za ich słodki wygląd :) piekę je bardzo często, co można zobaczyć na moim blogu :)

    Gratuluję 3 lat!

    ReplyDelete
  27. STO LAT!!!!!!:))))


    moja ulubiona słodycz! ha! KUTIA! Kutia to jest to. Jedną z jej cudownych właściwości jest to, że jem ją w rodzinie tylko ja i dziadek, reszta nie preferuje dzięki czemu nam nigdy nie brakuje;D pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  28. A moje ulubione to przełamane SŁODKIE- słodko/słone, słodko/pikantne. Wtedy słodkie zyskuje drugie dno i głębię:D

    ReplyDelete
  29. Słodkie, które lubię... nie ma jednego! Jest za to kilku zwycięzców w 7 różnych kategoriach:


    Słodkie, które lubię, bo mi zawsze wychodzi:
    Muffiny. Najbardziej z białą czekoladą i malinami. Jest tam wszystko, co uwielbiam w wypiekach.

    Słodkie, które mi nie wychodzi i dlatego je uwielbiam:
    Ciasto marchwiowe. Zamiast puchu zawsze wyjmuję z piekarnika smaczny bo smaczny, lecz zakalec. Może więc dlatego marchewkowe ciasto z orzechami i ładną polewą na wierzchu to coś, czym zawsze można zdobyć moje serce!

    Słodkie, które wygląda:
    Zdecydowanie pavlova! Nie jest to deser do jedzenia, a raczej do postawienia na cokoliku i podziwiania jak dzieło sztuki.

    Słodkie, którego pierwszy kęs smakuje najbardziej:
    Zdecydowanie zgadzam się tutaj z Amelie Poulain i wybieram creme brulee! Nie ma nic przyjemniejszego niż przebijanie się łyżeczką przez kruchą skorupkę do delikatnego wnętrza.

    Słodkie, które się nazywa:
    Kremówka – jego nazwa jest sama w sobie obietnicą słodkiej uczty.

    Słodkie, które się kojarzy:
    Tort Sachera. Od razu wyobraźnia zaczyna działać i widzę siebie w wiedeńskiej XIX-wiecznej kawiarni patrzącą romantycznie w okno, za którym zimowym, przedświątecznym wieczorem pędzą powozy, a ludzie ze sprawunkami i choinkami śpieszą się do swoich domów. Czasem nawet przy sąsiednim stoliku swoją kawę sączy Gustav Klimt!

    Słodkie, które na myśl przywodzi mi dom:
    Mazurek. Przypomina mi Wielkanoc i coroczną tradycję: razem z Mamą zawsze dekorujemy ciasta bakaliami. Czasem są to zwykłe ornamenty, czasem – scenki rodzajowe (w tym roku był to na przykład wiosenny sad:). Dekorowanie to nie tylko najmilsza część świąt, ale również przyjemność, która zdecydowanie przewyższa radość płynącą z mazurkowej konsumpcji!

    ReplyDelete
  30. SŁODKIE...chwile :))) to chyba ulubiona wersja słodkiego w moim życiu :)
    A z innych typów słodkości to ciasto z bezą na kruchym spodzie, z wiśniami :) Mniam.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie i mam nadzieję, że dopisze mi szczęście.

    Zapraszam również do mnie, przy okazji na candy.

    ReplyDelete
  31. Moje ulubione "słodkie" - gofry z bitą śmietaną i malinami. Jest jeden warunek - muszą być "sopockie" jedzone w drodze na molo - żadne inne tak mi nie smakują ;)

    ReplyDelete
  32. mmm :) what a great giveaway! :)
    and my favourite sweet? an apple pie :)!

    ReplyDelete
  33. O tak, to oczekiwana słodka chwila książkowa, upiekłam sporo słodkości z bloga Liski. Najbardziej lubię chyba bezy i bezowo pochodne, no i czekoladowe cuda :)
    Pięknie się to ułożyło w czasie, Twoja rocznica blogowa z wydaniem słodkiej książki...
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. słodkie- wszystko, co zawiera czekoladę!

    ReplyDelete
  35. Wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy. Fajnie, ze jestes i inspirujesz!
    usciski A.
    PS. Jak dla mnie to apfel strudel na cieplo :-)

    ReplyDelete
  36. najlepsze ze wszystkich słodkich i na wszystkie słone momenty nutella, wyjadana cichaczem dużą łyżką najlepiej ze słoika w wersji xxl... trzech lat gratuluję!

    ReplyDelete
  37. Najbardziej przepadam za świeżą chałką domowej roboty posmarowaną dżemem figowym lub śliwkowym :)

    ReplyDelete
  38. :) ooooo ta książka, w której się zakochałam :)
    Ustawiam się w kolejce w takim razie :)
    Słodkie - zdecydowanie truskawki w czekoladzie!
    Pozdrawiam
    i
    zapraszam przy okazji do mnie - jutro też candy!
    http://prettyunreality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo gratuluje rocznicy , uwielbiam to Twoje magiczne miejsce. Dla mnie najwazniejsze to slodkie z dziecinstwa - SERNIK. Ten babciny, robiony w prodizu z duzo iloscia skorki pomaranczowej i rodzynkami, ten zapach nosze w sobie przez cale zycie ;-) wiec teraz nie umiem odmowic sernika, w przeroznych juz bardziej nowoczesnych formach rowniez - taki z biala czekolada i malinami pysznota. Slodkiego weekendu.

    ReplyDelete
  40. moje słodkie to TARTE AUX POMME. Odkryta zresztą u Liski! :)
    ps. w rocznicę ślę moje życzenia i podziękowania za inspirujący blog kavko!

    ReplyDelete
  41. the book looks amazing

    my fav sweets some of the cakes from nigella
    are yum

    ReplyDelete
  42. Oj! Ze słodkim to problem mam taki, że kocham wszystko co słodkie i z jabłkami:) Także wpisuję ukochane ostatnio apple crumble i liczę na szczęście;)

    ReplyDelete
  43. Moim ulubionym słodkim jest (nie)zdecydowanie karpatka :).

    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  44. Mój ulubiony słodki smak to puszysty sernik domowej roboty w wykonaniu mojej Mamy.
    A teraz mocno zaciskam kciuki! ;)

    Pozdrawiam,
    Ela

    Ps. Gratulacje z okazji rocznicy i podziękowania za nieustające źródło inspiracji.

    ReplyDelete
  45. Królestwo za lody waniliowe...
    Chętnie staję w kolejce po książkę.
    Pozdrawiam,
    Agata
    agata50@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  46. Ja tez chce wygrac;)!!!
    moje ulubione slodkie to: nalesniki z nutella i bananem, murzynek, brownie, sernik cynamonowy, muffiny z kremem z masla orzechowego, ryz zapiekany z jablkami, placek ze sliwkami, czekolada gorzka, trufle, krowki, sliwki w czekoladzie, ptasie mleczko, pawelek z adwokatem, baileys, kokosanki, drozdzowki z kruszonka, omlet z powidlami sliwkowymi, piernik, kajmak, tiramisu & much more....

    ReplyDelete
  47. kiedyś mój tato robił dla nas (dla mnie i moich starszych braci) marcepanowe ziemniaczki obtoczone kakao :) żeby było śmieszniej - nie lubię marcepanu, ale te ziemniaczki... bardzo! :)
    PS wszystkiego dobrego, Twój blog pięknie się ogląda i czyta, dzięki za tak inspirujące miejsce :)

    ReplyDelete
  48. milkiłeja lubię i ciasta domowe - niemasiaste, suche, babkowate, keksowate :)))

    ReplyDelete
  49. o jak fajnie!
    może 50tka przyniesie mi szczęście :)
    a słodkie to ja uwielbiam pod każdą postacią!!
    w chwili obecnej są to świętomarcińskie rogale, które dziś akurat mają swój dzień :)
    a tak w ogóle to dałabym się pokroić za CZEKOLADĘ ;)

    ReplyDelete
  50. Cudowna książka, bardzo bym takową chciała:-) A moje słodkie...gofry z bitą śmietaną!uwielbiam!pozdrawiam!

    ReplyDelete
  51. Gratuluję 3 lat! Wszystkiego najlepszego.:)
    A moje ulubione są SŁODKIE nuty w serach długo dojrzewających.

    ReplyDelete
  52. słodkie to dla mnie cokolwiek z czekoladą, w czekoladzie i takie tam. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci ... mniam mniam mniam :)

    PS gratuluję rocznicy i wydania książki :)

    ReplyDelete
  53. Moje ulubione słodkie to słodkie wspomnienie domowej czekolady z mleka w proszku:) zanim zdążyła owa czekolada zastygnąć to już pozostawał po niej wyłącznie zapach:) miała spore grono amatorów! teraz jest mnóstwo zachwycających słodyczy ale to wspomnienie trwa i domaga się remake'a..może niebawem;) pozdrawiam autorkę pięknego bloga, mieszkania i domowej fauny:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. mój email: tula74@poczta.fm
      ..teraz zauważyłam, że wiszę jako unknown:)

      Delete
  54. Miałam kiedyś Twój bloga na stronie startowej bo tak mi się podobał:) Potem był nagły format i dupa, znikło wszystko. Na szczęście po dość długim czasie niestety przez przypadek Cię odnalazłam, teraz mam sama blog więc dodam się do obserwowanych i już się nic nie zapodzieje:) Uwielbiam Twoje pomysły, a to candy... Hmmm no i jak tu nie wziąźć udziału jak zdjęcia z White Plate zapierają dech w piersiach:) Zapraszam do siebie oczywiście:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa słodkie zapomniałam. Prosto... budyń z wanilią i sokiem malinowym. Najlepsza rzecz z dzieciństwa! I kakałko do tego:)

      Delete
  55. Bliny z cukrem pudrem!!!Maniam:))
    kamala72@interia.pl

    ReplyDelete
  56. Uwielbiam brownie i tartę czekoladową:)

    ReplyDelete
  57. Moje ulubione słodkości to Tiramisu w wykonaniu mojego Taty:)) Jest w tym mistrzem.

    Patti

    ReplyDelete
  58. wielkie gratulacje z okazji 3 roczku!! i by nigdyyy nie brakło Ci ochoty na pisanie:)

    a Moje najbardziej słodkie to mus malinowy i liskowy sernik z kajmakiem oraz minki mojej bratanicy:)-choć to już inny rodzaj słodkości:)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Wow the cover is already so promising. My favorite sweet is whatever homemade in my own kitchen, whether it's apple pie, lemon cake or chocolate brownies. It just tastes so good when it's fresh from the oven. I would love to try some Polish recipe :)

    ReplyDelete
  60. Najulubieńsze słodkie to szarlotka na ciepło z lodami, najlepiej na Konferederackiej 4 w Krakowie :) Cudowne miejsce a ciacho najlepsze ever!

    ReplyDelete
  61. Hej,
    słodkości kocham, a co jest naj... ?
    Dolce vita!
    Pozdrawiam
    olkafasolka102@wp.pl

    ReplyDelete
  62. Absolutny hit u nas w domu od jakiegoś czasu to sernik z karmelem i cynamonem-oczywiście z przepisu Liski, pierwszy raz zrobiłam na Wielkanoc, teraz muszę robić non stop ;)

    ReplyDelete
  63. Również przyłączam się do gratulacji.
    A słodkie?
    Kiedyś ptasie mleczko:))
    Teraz przechodzę obok:))

    ReplyDelete
  64. Moje najsłodsze wspomnienie z dzieciństwa to kokosanki kupowane w cukierni tuż przy wyjściu z przedszkola. Pozostanę im wierna na zawsze. ;)

    ReplyDelete
  65. słodki komfort to micha waniliowego budyniu lub malinowy sorbet. najlepszego!

    ReplyDelete
  66. Słodkie uśmiechy z okazji Trzeciej Rocznicy:)

    A ulubione słodkie to: pocałunki męża, zaraz potem dzieci, a dłuuuugo po: szarlotka orkiszowa na ciepło z sosem karmelowym i lodami waniliowymi

    ReplyDelete
  67. OOOO!!! WOW!!! Brakuje mi okrzyków... Boskie giveaway!
    Jesienią uwielbiam i... potrafię zrobić czekoladową bezę Pawłowej, koniecznie z żurawiną... do mięsa. Ściskam kciuki sama za siebie ;)

    ReplyDelete
  68. Fajny prezent, ach, jak by pasował do mojej kuchennej, książkowej kolekcji...
    A moje ulubione słodkie, jest zdecydowanie za słodkie na codzień, a po weekendowym szaleństwie zostawia po sobie wyrzucik sumienia...[Milka Toffee Wholenut].

    ReplyDelete
  69. Gratuluje tej 3!!!

    Słodka kawa i herbata, ze słodką czekoladą w słodko wyglądającej filiżance na osłodę tych mniej lub bardziej słodkich dni z moimi słodkimi chłopakami! Kocham wszystko co słodkie!
    :))

    ReplyDelete
  70. mam nadzieję że kavkowy będzie nadal dawał wiele radości^^

    a moje ulubione słodkie to mini babeczki z masą a'la budyń i owocami na wierzchu- winogronkiem, kiwi, jak jest truskawka to już w ogóle bomba:)
    a do tego kawka z mlekiem i trzcinowym cukrem i przechodzę w inny wymiar:)

    ReplyDelete
  71. Jakie slodkie ja lubie? Hmm...chyba najbardziej ciasta i ciasteczka te bożonarodzeniowe mmm...juznie moge sie doczekac swiat ;) Jestem ciekawa jakie slodkie jest w tej ksiazce. Moj e-mail: sisimalina@op.pl
    Pozdrawiam Ania :)

    ReplyDelete
  72. Zdecydowanie sernik:-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  73. Może taka lektura obudzi we mnie cukiernika? :)

    Do moich ulubionych słodkości zaliczam zdecydowanie małe bezy,koniecznie z cukierni u Spychały we Wrocławiu :)
    No i jeszcze cukierki,trufle,michałki,tiki-taki...itd.

    ReplyDelete
  74. Zdecydowanie lody i krówki. Po prostu:)

    ReplyDelete
  75. Moje słodkie to oczywiście czekolada, pod każdą postacią, bez niej, no cóż wolę nie myśleć co by było:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  76. Oh WOW, that's what I call a pretty book! I need it! I guess my favorite sweet treat is always the last one that came out of my oven. I love to cook!

    ReplyDelete
  77. Gratulacje z okazji rocznicy! Bardzo lubię bloga Elizy i często się nim inspiruję, moje ulubione słodkie to chyba przeróżne tarty z owocami, na losowanie czekam tym chętniej, że ja też Eliza i mam urodziny 16 listopada ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  78. Kolejnych lat - kolejnych rocznic :)
    Ze słodkości preferuje najczęściej te najprostrze - uwielbiam jabłka pod kruszonką :)
    Przyłączam się do zabawy :)

    ReplyDelete
  79. a ja kocham szarlotkę!
    pozdrawiam i gratuluję obu paniom. ;)
    nnk@vp.pl

    ReplyDelete
  80. Najlepsze są słodkie kocie pyszczki, z miłością i ufnością wtulające się rano w ucho, mrucząc z zadowoleniem :)

    ReplyDelete
  81. Ze mną problem jest taki,że ja uwielbiam słodkie,ale robić bardziej niż jeść (rodzina jakoś nie narzeka z tego powodu ;) ). Jedyna rzecz,bez jakiej nie mogę się obejść, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, to szwedzkie pierniczki pepparkakor, domowej roboty,niekoniecznie kupione w ikea ;)

    ReplyDelete
  82. Moje Słodkie, hm uwielbiam wszystko co słodkie, ale takie najbardziej ulubione słodkie to pierniczki :) karolinasztyber@wp.pl

    ReplyDelete
  83. A ja lubię wszystkie słodycze;) Ostatnio zajadam się francuskim białym nugatem.

    ReplyDelete
  84. Sto lat!!!!

    Moje najulubieńsze słodkie to szarlotka na gorąco z lodami i bitą śmietaną.Pycha!
    Chyba nigdy mi się nie przeje.

    ReplyDelete
  85. Wszystkiego naj...!

    Ja uwielbiam Rogale Marcińskie! Ale tylko z jednej piekarni w mojej miejscowości... Mogłabym je jeść NON STOP i caaaały rok :)

    ReplyDelete
  86. Śledzę blogi Liski i Kavki od ok 2 lat, znalezione mniej więcej w tym samym czasie, każdy inny, chociaż macie ze sobą coś wspólnego :)

    Moje słodkie to wszystko, co wyjdzie z pieczenia z moją mamą, bratową lub przyjaciółką. Zaś ulubione SŁODKIE to niezmiennie od dzieciństwa: ciasto mocno czekoladowe z magicznym nadzieniem kokosowym - wychodzi w 30 minut, pieczone nie za często, aby się nie znudzić :) Anja

    ReplyDelete
  87. Trafiłam na blok Kavki baaardzo dawno temu, jednak dopiero teraz, kiedy zaczęłam prowadzić własnego bloga zaglądam tutaj częściej.

    Gratuluję pięknej rocznicy!

    Moją ulubioną słodkością jest zdecydowanie czekoladowy muffin z jagodami. Nie wyobrażam sobie, żeby coś mogło to przebić!

    Życzę wszystkim, żeby od słodkości rosło nam tylko tam, gdzie chcemy! :):)

    Abi

    ReplyDelete
  88. oh waw, this is SWEET! I wish I could win this book, it sure looks lovely.
    I am very fond of sweets, I don't know if I could decide witch one is my favorite, but Nutella is my daily companion... :)))

    ReplyDelete
  89. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    co do słodkiego to ciężko byłoby wybrać ulubione, bo ze mnie jest wielki łasuch i ja lubię wszystko co słodkie :))).

    ReplyDelete
  90. Przepiękna książka. Cieszę się, że dzięki słodkiemu Candy znalazłam ten blogi chętniej będę tutaj częściej zaglądać.
    Uwielbiam książki kucharskie i właśnie dzisiaj z dzieciakami robiliśmy kolorowe rysowane listy do Mikołaja. Dzieciaki oczywiście marzą o klockach lego, a ja właśnie o tej książce. Marzy mi się również książka Smakowite prezenty, abym mogła na święta słodkimi wypiekami obdarowywać innych.
    Słodkie uwielbiamy, słodkie pieczemy i słodkie zajadamy.
    Ja uwielbiam czekoladowe suflety, mleczne budynie waniliowe, kruche ciasteczka, marchewkowe ciasta, kremowe eklerki, drożdżowe bułeczki.
    Najbardziej Słodkie uwielbiam przygotowywać z moimi dzieciakami, które uwielbiają czekoladowe ciasta, kremowe ptyskie, kruche babeczki, drożdżowe bułeczki i piernikowe domki. Już nie możemy doczekać się adwentowych wypieków piernikowych, mikołajowych ciasteczek i świątecznych ciast. Wciąż poszukujemy nowych przepisó i ta książka na pewno byłaby idealną inspiracją.
    Pozdrawiamy serdecznie z domowego zakątka.

    ReplyDelete
  91. Łakomie napisałabym, że to tabliczka czekolady, pożądliwie, że słodki całus o poranku, a wygłodniała, że ze słodyczy najbardziej lubię ziemniaczane kluski;)

    ReplyDelete
  92. Gorzka czekolada z pomarańczami zdobyła me serce :)

    ReplyDelete
  93. Gratuluję rocznicy:) z przyjemnością ustawiam się w kolejce, prawie na samym końcu:) Trzymam mocno kciuki i marzę o tej książce:) Uwielbiam słodkości, największy mój problem, że wszystkie:)jestem strasznym łakomczuchem:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  94. ta książka musi być cudna:)jeszcze z dedykacją:cud, miód, malina:)Na słodkości zawsze mi się zbiera wieczorkiem,a już w szczególności w takie jesienne dzionki.A czym sobie poprawiam humor?Wszelkie ciasta i ciasteczka, budynie śmietankowe, ale najulubieńsze są lody waniliowe polane ciepłym musem ze świeżych malin:P

    ReplyDelete
  95. hmmm, wybór trudny, ale chyba jest to szarlotka na ciepło, z dużą ilościa cynamonu i lodami waniliowymi - dzięki tej słodkości udaje mi się jakoś cieplej myśleć o jesieni/ tej słotnej, a nie "złotej, polskiej/i o zimie, których nie lubię. Gratuluje i serdecznie pozdrawiam i ustawiam się w długasnym "ogonku".
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    ReplyDelete
  96. Oj ! Jak bardzo bym chciała tę książkę ! Moja córcia niesamowicie by się ucieszyła . A słodkości ??? Spod ręki mojej 15-letnij córci muffinki z czekoladową polewą ! Mniam !

    ReplyDelete
  97. O tak tak książeczka o pichceniu dla takiego łasucha jest jak złoto ;) staję w kolejce i zgłaszam się obiema łapkami ;) ulubiony łakoć - dużo tego... ale jak się zastanowiłam to chyba najbardziej mi tęskno do Ambasadora przekłamanego domowymi powidłami ze śliwek i polanego gorzką polewą czekoladową - wszystko zrobione cudnymi rękami mojej Babci ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy ;)

    ReplyDelete
  98. Oj, książka wygląda cudownie- więc zapisuję się oczywiście.
    Cudnego dnia;)

    ReplyDelete
  99. Najlepsze słodkie mam dwa - Córeczka i synek. Dla nich i z nim tworzymy inne słodkie -ciasteczka maślane i rogaliki z dżemem śliwkowym. Mniam... Mam nadzieję na odrobinę szczęścia.

    ReplyDelete
  100. ice-cream when it's hot, anything freshly baked when it's cold. and the book looks tasty)

    ReplyDelete
  101. Gratulacje :)

    Ulubione słodkie? Praktycznie wszystko - w szczególności czekoladowe smaki...Jestem strasznym łakomczuchem! :D

    gogunia3@wp.pl

    ReplyDelete
  102. podziwiam trzylatka!
    i zapisuje sie do losowania :)
    ze słodkiego to znowu nie takie bardzo słodkie bo jam raczej ostrolubna ale jak mysle o słodkim to myśle - maliny
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  103. Słodkie? To wszystko to, co sama tworzę (Nowe przepisy, książki kulinarne chłonę jak "gąbka wodę") i to co uda mi się podkraść ze stworzonych zapasów,w chwili słabości, mojemu M - który jest strasznym łasuchem- oczywiście na wszelkie słodkości.

    ReplyDelete
  104. Moim ulubionym SŁODKIM jest... słodki pocałunek od ukochanej osoby :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  105. Sweeeet, süss, SŁODKE... But for me DULCE, in my language, is the word to describe all warm moments of life. Nice blog, allways soooo inspiring. Gracias!
    Mar Tello Ferrer

    ReplyDelete
  106. spróbuje, a łyżeczka się uda. Moim ulubionym słodkim jest brownie a poza tym wszystko z dodatkiem czekolady. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  107. Ledwo zdążyłam ;)
    Uwielbiam szarlotkę na ciepło z lodami waniliowymi :)
    Wszystkiego dobrego z okazji trzecich urodzin :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  108. Chlebek bananowy, tostowany, smarowany solonym maslem, oblany karmelem:)

    ReplyDelete
  109. moje ulubione słodkie - w chłodne pory roku sernik kajmakowy na spodzie z ciasteczek, liskowy oczywiście, a latem- tarta cytrynowa z bezą:)

    ReplyDelete
  110. ach,mam szczęście/zdążyłam ostatnią chwilą;)a więc...ulubione słodkie wg mego dosyć młodego podniebienia to(naprawdę ciężki orzech to zgryzienia;)cieplutkie,drożdżowe wypieki wychodzące spod mojej,maminej lub babcinej ręki.okraszone słodką,maślaną kruszonką i klimatem domu.
    w mroźne dni najbardziej upodobałam sobie okrągłe ,puszyste bułeczki hojnie wypełnione własnoręcznie sporządzanymi późnym latem konfiturami/w tym roku porzeczkowe;)no i kruszonka:)

    a przy końcu moje gratulacje pięknego bloga.lubię Twoje inspiracje.

    pozdrawiam!
    m.

    ReplyDelete
  111. Hmmm...ciężko wybrać z tak wielu smakołyków jakie znam. Po dłuższym zastanowieniu wybieram puszysty sernik :) Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

    ReplyDelete
  112. zdążyłam? u mnie 3 minuty do północy ;) ja tam tiramisu lubię w ramach słodkiego :)

    ReplyDelete
  113. wow, to do dziś??? :O

    jestem wielką fanka czekolady! mleczna, gorzka, z orzechami, ze słonecznikiem, sezamem... lody czekoladowe, tarta czekoladowa...
    ...ale moje ulubione słodkie to MUS CZEKOLADOWY :D
    z czekolady gorzkiej i mlecznej... do tego frużelina wiśniowa... bajka...

    ReplyDelete