Sunday, March 17, 2013

:-)


two days to my 37 birthday
can't belive it
I'm still feel like 20 :-)
...
thank you for your wise comments to my last post :-)
dwa dni przed moimi 37 urodzinami
wciąż nie mogę w to uwierzyć
przecież czuję się na 20, no dobra może nie zawsze, nie wtedy gdy strzyka w kości
ale
słoneczko świeci i zapowiada wiosnę
czas zmian nadszedł (post: less = more), w głowie względny spokój, więc jest super
cieszę się tym co jest
dziękuję za Wasze cudne komentarze do mojego ostatniego wpisu
serce się raduje, jest nas wielu!!!
słoneczka i szczęścia dla Was

my new illustration for Sens magazine, more soon
nowa ilustracja do nowego numeru Sensu, więcej w numerze

p.s my photos by Seba Gill

kavka

17 comments:

  1. Asiu, nie jestes sama:-) Ja czesto dziwie sie nawet, ze ludzie mnie tak powaznie traktuja a ja czuje sie jeszcze (czesto) jak smarkula;-)
    Fryzurka super no i najwazniejsze, mlodziutko wygladasz:-) Pozdrowienia z zasniezonego miasta
    Ola:-)

    ReplyDelete
  2. hello pretty! I like your new hairstyle and glasses! :)
    enjoy your birthday***

    ReplyDelete
  3. Najpięknieszego! Do końca kredek i dalej!

    ReplyDelete
  4. Kavko, ja mam bardzo podobne odczucia a swoje 36 urodzinki przeżywałam wczoraj! jest jakieś sprzężenie między moim ja wewnętrznym a moim ja zewnętrznym, może kiedyś jedno i drugie ja się spotkają ;)
    Dziękuję Ci za ostatni post, bardzo wiele we mnie zmienił, tak niewiele nam czasem potrzeba...
    Uściski urodzinowe, pozdrawiam Cię serdecznie!

    ReplyDelete
  5. Kavko, wszystkiego naj! Super fryzura:-) w sam raz na nadchodzaca wiosnę. To bardzo dobrze, że czujesz się młodo. Oby jak najdłużej. Serdeczne uściski!

    ReplyDelete
  6. * Nogi mają ziemię, oczy mają niebo, nos ma powietrze, więcej niekonieczne...*( Lao Che) Tak w nawiązaniu do poprzedniej notki
    i z najlepszymi życzeniami dla Ciebie ! :))

    ReplyDelete
  7. great cut!
    have a wonderful BD!

    ReplyDelete
  8. Cieszę się, że tu trafiłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You look & feel very young ;)

      your glasses and haircut are too cute,your work is really good,thank for sharing!

      Delete
  9. Dziękuję za miłe słowa!!!!
    Thank you very much! So many nice words!

    ReplyDelete
  10. ale jak to? Byłam pewna , że jesteś, kavko, chwilę po 30!

    ReplyDelete
  11. Twoje 37 urodziny = moje 37 urodziny :-)
    tez nie moge w to uwierzyc, ze w srode bede miala tyle lat ...


    (36 brzmiało jakos lepiej)

    super fryzurka

    ReplyDelete
  12. Wszystkiego naj, pozdrawiamy z Jasiem z 15 :)

    ReplyDelete
  13. Age is a matter of mind- if you dont mind it doesnt matter :) nie pamietam kto to powiedzial. Piekna spelniona kobieta o bogatej duszy jak twoja wiekiem nie musi sie przejmowac... uwielbiam pierwsze zdjecie xxx wszystkiego najlepszego- bo pisze to w dniu twoich urodzin

    ReplyDelete
  14. do moich jeszcze miesiąc ... eh zleciało
    wszystkiego najlepszego!!

    ReplyDelete