Tuesday, April 9, 2013

new obsession

my new obsession:
origami
pastel colors
posters with beetles
and things inspired by nature

...

moje nowe obsesje:
origami
pastele
obrazki z żuczkami

wiecie, że pozbyłam się wielu rzeczy
tych nielubianych
troszkę "nadwyrężonych"
złych po prostu
teraz postanowiłam kupić rzeczy, których potrzebuję kierując się rozsądkiem ale przede wszystkim miłością :-)

pomyślałam: od 6 lat potrzebuję lampy nad stół 
(żarówka sprawdza się znakomicie ale...), dlatego poszukam takiej, która mnie zachwyci
połączy prostotę, piękno, doskonałość formy, 
będzie intrygująca, bezpretensjonalna 
i nie do końca oczywista, 
wysoko postawiłam poprzeczkę...
i needed new lamp over the table
started to looking for
and...
...
zaczęłam szukać
i oczom mym ukazała się ta oto ĆMA
zapragnęłam
oczywiście byłam przygotowana na:
1. zakup w zagranicznym sklepie
2. jeśli w Polsce to jak zwykle czas oczekiwania 4-6 tyg. (zawsze wtedy odchodzi mi ochota na zakupy)
3. wysoką cenę
jakie było moje zdziwienie, gdy znalazłam miejsce idealne
sklepik o słodkiej nazwie
KAPIBARA
radości było co niemiara
nie dość, że z Krakowa, to jeszcze od ręki i cena dla ludzi
:-)
beautiful things, not so many, but perfectly selected
mainly Scandinavian but I was very proud to find 
good work :-)
...
piękne rzeczy, niezbyt dużo, lecz perfekcyjnie dobrane i co ważne, niektóre marki po raz pierwszy w Polsce, głównie skandynawskie ale na deser odkryłam tu polską designerkę
fajowskie liski i żuki, prawda :-)
to co, zakupy tu czas zacząć
credits: 
collages by me
lamp & posters with beetles & fox from KAPIBARA
interior's photo by Line Klein

6 comments:

  1. Już gdzies o tym sklepie slyszałam. Idę zobaczyć co tam mają ;)

    ReplyDelete
  2. Sliczny post. Uwielbiam holenderskie lampki od Studio Snowpuppe ;-) a Bongo design to dawno temu widzialam tylko puzle i plakaty, fajnie ze sie tak dobrze rozwija. Milego dzionka Asiu.

    ReplyDelete
  3. Jakiś czas temu można było wygrać taką lampę sponsorowaną przez Kapibarę... Sama chciałam...

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz zobaczyłam tę lampę na blogu Fjeldborg i muszę przyznać, że też się w niej zakochałam. :)

    ReplyDelete